Autotootja Daimler eitas
ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks ta töökohti
vähendada ning aktsia hinda tõsta veoautode tootmise
eraldamisega.
„Meil ei ole mingit uut töökohtade vähendamise programmi,“ ütles firma esindaja vastuseks Germany's Manager Magazinis ilmunud raportile. Ta lisas, et tarbesõidukite äri börsil noteerimist ei kaaluta, kirjutas Reuters.
Ajakiri kirjutas, et firmal on osana kulude kärpimise plaanist kavas kaotada hulk töökohti, seda eriti just firma peakorterist. Kulude vähendamise plaani eesmärgiks on võidelda turulangusega, mis on sundinud Mercedes-Benzi tootjat vähendama oma selle aasta tulude prognoose.
Samuti pidi selline kulude kärpimise programm aitama rahastada suuremahulisi investeeringuid muudesse mootoritehnoloogiatesse, teatas ajakiri, lisades veel, et firma tegevjuht Dieter Zetsche esitab vastavad ettepanekud firma juhtkonna kohtumisel 25. ja 26. septembril.
Daimleri aktsiad, mis on langenud peaaegu poole võrra alates oktoobrist, tõusid peale oletusi, et firma võidakse ära osta.
Seotud lood
Saksa luksusautode poolest tuntud Daimler
on märgatavalt turuväärtust kaotanud, mistõttu spekuleerivad autoanalüütikud
ettevõtte müügist.
Mais müüsid peaaegu kõik tarbesõidukite
müüjad autosid vähem, kui eelmisel kuul ja mullu samal ajal. Eriti drastiline
erinevus ilmneb, kui võrrelda eelmise aasta maikuu tarbesõidukite müüki. Siis
läks kaubaks 690 autot, nüüd vaid 364 erinevat veokit.
Saksa autotootjad BMW AG ja Daimler AG
Mercedes- Benzi divisjon peavad läbirääkimisi autoosade arendamise, tootmise ja
sisseostmise alase koostöö osas.
Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja
Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.