Baltika moebränd Monton toob müügile oma
jalatsikollektsiooni, teatas firma.
Meeste ja naiste trendijalatseid pakutakse nüüdsest suuremates Montoni poodides Baltimaades, Ukrainas, Poolas ja Venemaal.
"Montoni jalatsivalik uueneb iga kuu," kinnitas Montoni brändijuht Kaie Kaas uudiskollektsiooni.
Jalatsivalikus on Kaasi sõnul esindatud nii veidi klassikalisem disain kui ka hooaja pööraseimad trendikingad-saapad. Naistele pakub Monton sel sügisel seksika ja ülinaiseliku joonega kingi. „Fookuses on platvorm ja ülikõrge konts ning lahtise ninaga king-saapad,“ räägib Kaie Kaas. Sügistalvise meestemoe julge disainiga jalatsid on läbi filtri ka Montoni kollektsiooni edasi kantud. Meeste jalatsivalikus on esindatud nii klassikaline king ja saabas kui ka mugavad casual-jalanõud mõnusamaks äraolemiseks.
Jalanõude värvivalik astub Kaie Kaasi sõnul ühte sammu Montoni kollektsiooniga, kus sügistalvel on esindatud jõulised värvid nagu sügavmust, punane, lilla, kõikvõimalikud metalliktoonid ning musta-valge kombinatsioonid. Tooted on valmistatud hooaja moodsamatest materjalidest nagu lakknahk, satiin ja samet. Jalatsikollektsiooni disaineriks on Montoni disainer Leana Salvet.
Seotud lood
Uraalide pealinnas Jekaterinburgis lubavad
patriootiliselt meelestatud noored aktivistid korraldada miitinguid
ja pikette, sest nad pole rahul Eesti kaubandusketi Baltika laienemisega,
vahendab üsna tundmatu Vene portaal delo001.ru.
Poola investeerimisfondid suurendasid oma
osaluse Baltikas enam kui viie protsendini, teatas ettevõte.
Täna tutvustas Baltika oma uue hooaja
kollektsioone: Montonit, Baltmani, Mosaici ja Ivo Nikkolot.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.