Balti Investeeringute Grupi Panga (BIGi)
juhatuse esimehe Targo Rausi sõnul ei tulnud otsus SMS-laenude andmine lõpetata
äkki, vaid tegemist oli toote testperioodiga.
"Kui me eelmine aasta lõpus teenuse käivitasime, siis me arvestasime, et umbes aasta on testperiood, mille jooksul turgu tundma õppida ja edasist tegevust planeerida," selgitas ta.
Tema sõnul on BIG teenusest palju õppinud ja vastavalt täiendanud oma tootevalikut. "Uued tooted on klientidele kordades soodsamad. Intressiprotsendid jäävad umbes tavalise tarbimislaenu kanti," selgitas ta. Ka nendele klientidele, kes SMS-laene hädasti vajavad, on uued tooted välja töötatud.
Samas lisas ta, et BIG näeb mobiilipanganduses endiselt potentsiaali. "SMS-laen ei ole täna vaid ühe mobiilse kanali kasutamine ja see toode sellisel kujul kaob, kuid kindlasti on mobiiltelefon panganduskanalina perspektiivikas. Tehnoloogia täienedes saavad inimesed mobiili vahendusel oma maksete ja saldosseisuga tutvuda. SMS ei ole kõige uuem tehnoloogia, rohkem on potentsiaali WAPis," lubas ta, et mobiil pangandusest ei kao.
Rausi sõnul on SMS-laenulaadsed teenused kolinud internetipanka.
Aasta tagasi SMS-laenu turule tulles seadis BIG eesmärgiks hõivata 60% turust. "Kahjuks ei oska öelda, kui suure osa turus me hõivasime, kuna numbrid on mitmeti tõlgendatavad. Viimaste andmete kohaselt oli meie käes 30-50% turust, kuid kahjuks adekvaatne statistika puudub," selgitas Raus.
Tänasest saavad BIGist SMS-laenu vaid vanad teenuse kasutajad, uutele soovijatele enam laene ei väljastata. "Eks me suuname aja jooksul ka vanad kliendid uute toodete juurde," lisas ta.
Seotud lood
Balti Investeeringute Grupi Pank ASi
turundus- ja müügivaldkonna juhti Kaido Saare sõnul omab teatud osa BIGi
kliendirühmast SMS laenude järele suurt nõudlust.
Balti Investeeringute Grupi Pank (BIG)
otsustas lõpetada SMS-laenude pakkumise ja keskenduda väikelaenude müügile
vaid traditsiooniliste elektrooniliste pangakanalite kaudu.
SMS Laen OÜ tahab BIGilt välja osta nende
SMS-laenu klientide portfelli.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.