• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,34%5 969,17
  • DOW 300,8%44 221,41
  • Nasdaq 0,17%19 005,47
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,34%5 969,17
  • DOW 300,8%44 221,41
  • Nasdaq 0,17%19 005,47
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • 28.08.07, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BIGist enam SMS-laenu ei saa

Balti Investeeringute Grupi Pank (BIG) otsustas lõpetada SMS-laenude pakkumise ja keskenduda väikelaenude müügile vaid traditsiooniliste elektrooniliste pangakanalite kaudu.
BIG loobus SMS-laenu teenuse edasiarendamisest ja alates teisipäevast, 28. augustist ka antud tootega seotud turunduslikest tegevustest, teatas firma.
BIGi juhatuse esimees Targo Raus sõnas otsust põhjendades, et BIGi põhiturg on tarbimislaenud ja väikelaenud, SMS-laenud iseseisvalt ei kujuta ettevõtte jaoks piisavalt olulist tootevaldkonda. „Samuti on SMS-laenudega kaasnevad negatiivsed argumendid võrreldes klientide poolse nõudlusega ebaproportsionaalselt suured, mistõttu ei soovi me spetsiaalselt seda toodet edasi arendada,” märkis Raus.
BIG pakkus SMS-laene alates eelmise aasta lõpust. „Oleme selle 10 kuu jooksul õppinud palju kasulikku, mille põhjal oleme täiendanud ja täiendamas oma tootevalikut ning teeninduskanaleid. Meie tootevalikusse on lisandunud võimalus taotleda traditsiooniliste panganduskanalite vahendusel väiksemaid lühikese perioodiga laenusummasid, mille hinnatase on tänastest nn. SMS-laenudest kordades madalam. Seega arvame et saame oma klientidele pakkuda oluliselt mugavamat ja paremat teenust kui seda on nn. SMS-laen,” rääkis Raus.
Rausi sõnul näitab samas BIGi kogemus, et mobiiltelefoni roll elektroonilise panganduse kanalina on tulevikus väga perspektiivikas. „Meie tagasiside ja kliendiuuringud tõestavad, et inimesed hindavad ka panganduses lihtsaid, mugavaid ja operatiivseid lahendusi ning on nende väärtuste nimel valmis ka veidi kõrgemat hinda maksma. Seetõttu näeme mobiilsel pangandusel tulevikus väga olulist rolli ning otsustasime keskenduda selles vallas uute ja täiuslikumate lahenduste väljatöötamisele,” märkis Raus.
BIG pakub kõigile oma senistele klientidele võimalust vahetada SMS-laenu teenus uute soodsamate laenuvõimaluste vastu. Samas on juba registreerunud klientidel võimalik jätkata harjumuspärase teenuse kasutamist uutel soodsamatel tingimustel, kuid eesmärk on suunata kliendid sujuvalt ümber uute teenuste kasutajaks.
SMS-laenude osakaal moodustas BIGi laenuportfellist tänavu I poolaasta lõpu seisuga veidi üle 1 protsendi.

Seotud lood

Uudised
  • 09.11.07, 08:59
Piiks, piiks — ja raha läheb
SMS-laenudega kaasas käivad pettused on Eestis endiselt suur mure, sest mõne inimese lihtsameelsus ja teiste fantaasia on etteaimamatud.
Uudised
  • 27.09.07, 14:55
BIGi avas Leedus esimesed neli kontorit
Balti Investeeringute Grupi Pank (BIG) avas neljapäeval oma Leedu filiaali, mis hakkab kaubamärgi BIGBANK all pakkuma laenuteenuseid Leedu turul.
Uudised
  • 24.07.07, 17:18
BIG: oleme sunnitud SMS laene pakkuma
Balti Investeeringute Grupi Pank ASi turundus- ja müügivaldkonna juhti Kaido Saare sõnul omab teatud osa BIGi kliendirühmast SMS laenude järele suurt nõudlust.
Uudised
  • 28.08.07, 17:45
BIG: SMS-laene pakuti vaid testiks
Balti Investeeringute Grupi Panga (BIGi) juhatuse esimehe Targo Rausi sõnul ei tulnud otsus SMS-laenude andmine lõpetata äkki, vaid tegemist oli toote testperioodiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele