Nordea uus investeerimiskampaania kasutab
muude turundusnippide kõrval ka mobiilihelinaid ja -taustapilte.
Panga kodulehel saavad huvilised endale alla laadida siniseid Nordea investeerimissea Rafi motiividega taustapilte ja sea golfimängu ning ujumist tabavaid helinaid, teatas pank.
Nordea Panga turundusjuhi Kristel Kaubi sõnul sündis idee kasutada seekordses kampaanias alternatiivseid kanaleid soovist üllatada millegi huvitava ja harjumuspärasest erinevaga. "Oma turunduskampaaniates mobiilihelinate ja taustapiltide pakkumine pole Eestis just väga levinud, kuid julgetest ideedest tuleb kinni hakata. Kas temaatilised helinad ja taustapildid saavad ka järgnevate kampaaniate osaks, on veel vara öelda. Kindlasti aga tahame üllatada oma kliente millegi põnevaga ka edaspidi," märkis Kaubi.
Seotud lood
Põhjamaade suurimasse finantskontserni
kuuluva Nordea Eesti kasum oli 2007. aasta kolmanda kvartali lõpus 240 miljonit
krooni, mis on 49% enam kui mullu samal perioodil.
Juhtiv rahvusvaheline finantsteenuste
ajakiri Euromoney tunnistas Nordea parimaks pangaks Põhja- ja Baltimaades.
Nordea Marketsi hinnangul ootab Balti riike
raske maandumine, mis võib anda alust lati, liti ja krooni devalveerimise üle
spekuleerimiseks, vahendas Bloomberg.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.