Kampaania "Starmanist saab vastuse
lihtsalt" pälvis portaali Heateenindus.ee läbi viidud teenindusettevõtete
konkursil tiitli Aasta Teenindustegu 2007.
Starmani võiduprojekti eesmärk oli klienditoe telefoni 1770 kättesaadavuse parandamine ning telefoniteeninduse kvaliteedi tõstmine. Starman viis projekti ellu oma töötajate baasil, teatas ettevõte.
Võiduprojekti eestvedaja, Starmani teenindusdirektori Jaano Inno sõnul teeb klienditoe telefoni kvaliteedi tagamise keeruliseks ennekõike asjaolu, et ulatuslikuma rikke korral helistab telefonile üheaegselt väga suur hulk inimesi, mis teeb kõigi kõnede vastuvõtmise võimatuks.
"Projekti käigus lõime võimalused ootejärjekorras olevate inimeste automaatseks teavitamiseks või neile tagasihelistamisteenuse pakkumiseks,” rääkis Inno.
"Kui midagi saab teha automaatselt, siis tuleb inimest säästa, et teenindajal jääks ressurssi keerukamateks töödeks ja sisukamaks suhtlemiseks. Sel viisil on võimalik tõsta nii klientide rahulolu, sest mure saab kiirema lahenduse, kui ka vähendada teenindajate töökoormust ja tööstressi," lausus Inno.
Heateenindus.ee korraldab aasta teenindusteo konkurssi neljandat aastat. Konkurss on ellu kutsutud selleks, et teenindusettevõtted saaksid tutvustada oma saavutusi teeninduse arendamisel. Organisatsioonid saavad nii võimaluse teineteiselt mõõtu võtta kui ka koguda uusi ideid uuteks tegudeks.
Seotud lood
Täna tegi Starmani uus suuromanik Baltic
Moontech Investments Holding kõikidele ettevõtte väikeaktsionäridele
ülevõtmispakkumise hinnaga 89,97 krooni aktsia.
TNS Emori Eesti teeninduse uuringust
selgus, et Eesti teenindajad saavad meili teel pakutavast teenindusest tunduvalt
paremini hakkama näost näkku suhtlusega.
Täna lõppenud 10. kaubanduse
aastakonverentsil valiti viiendat korda kaubandustegu, mille võitis sel aastal
taas A-Selver.
Tehnikahuviliste portaalis minut.ee
kirjutatakse, et Starman on asunud kliente internetikiirusega petma.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.