• OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • 02.11.07, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman sai Aasta Teenindusteo tiitli

Kampaania "Starmanist saab vastuse lihtsalt" pälvis portaali Heateenindus.ee läbi viidud teenindusettevõtete konkursil tiitli Aasta Teenindustegu 2007.
Starmani võiduprojekti eesmärk oli klienditoe telefoni 1770 kättesaadavuse parandamine ning telefoniteeninduse kvaliteedi tõstmine. Starman viis projekti ellu oma töötajate baasil, teatas ettevõte.
Võiduprojekti eestvedaja, Starmani teenindusdirektori Jaano Inno sõnul teeb klienditoe telefoni kvaliteedi tagamise keeruliseks ennekõike asjaolu, et ulatuslikuma rikke korral helistab telefonile üheaegselt väga suur hulk inimesi, mis teeb kõigi kõnede vastuvõtmise võimatuks.
"Projekti käigus lõime võimalused ootejärjekorras olevate inimeste automaatseks teavitamiseks või neile tagasihelistamisteenuse pakkumiseks,” rääkis Inno.
"Kui midagi saab teha automaatselt, siis tuleb inimest säästa, et teenindajal jääks ressurssi keerukamateks töödeks ja sisukamaks suhtlemiseks. Sel viisil on võimalik tõsta nii klientide rahulolu, sest mure saab kiirema lahenduse, kui ka vähendada teenindajate töökoormust ja tööstressi," lausus Inno.
Heateenindus.ee korraldab aasta teenindusteo konkurssi neljandat aastat. Konkurss on ellu kutsutud selleks, et teenindusettevõtted saaksid tutvustada oma saavutusi teeninduse arendamisel. Organisatsioonid saavad nii võimaluse teineteiselt mõõtu võtta kui ka koguda uusi ideid uuteks tegudeks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele