SASi majandustulemused on kolmandas
kvartalis seoses probleemidaga Dash tüüpi lennukitega tunduvalt halvenenud.
Probleemide läksid ettevõttele kolmandas kvartalis maksma 360 miljonit Rootsi krooni (51 miljonit Eesti krooni), kirjutas Rootsi majandusportaal e24.se.
SASi maksude-eelne kasum jäi analüütikute ootustele alla, jäädes kolmandal kvartalil 536 miljonile Rootsi kroonile (911 miljonile Eesti kroonile), eelmise aasta samal perioodil oli tulemus 785 miljonit Rootsi krooni (1,33 miljardit Eesti krooni).
Kuigi lennukompanii käive kasvas 16,8 miljardi kroonini, jäi ka see ootustele alla.
SASi juht Mats Jansson ütles majandustulemusi esitledes, et uute lennukite tulek hakkab kompaniile taas positiivselt mõjuma 2008. aasta teises pooles. Kogu käesoleva aasta kaotuseks aga hindab ta 600-700 miljonit Rootsi krooni (1-1,2 miljardit Eesti krooni).
Seotud lood
SASi juhtkond istus täna hommikul koos, et
arutada olukorda pärast järjekordset intsidenti Dash-tüüpi lennukiga.
Pärast hiljuti toimunud sündmusi Dash 8
Q400 lennukitega otsustas SASi juhtkond täielikult loobuda seda tüüpi lennukite
kasutamisest, teatas ettevõte.
SAS Scandinavian Airlines suurendab suure
nõudluse tõttu lende Kopenhagenist Pekingisse. Järgmise aasta algul on plaanis
suurendada lendude arvu ka Stockhomi-Pekingi liinil.
SAS Grupi hinnangul kaotab ettevõte Dash 8
Q400 tüüpi lennukite käigust äravõtmise tõttu sel aastal 300-400 miljonit Rootsi
krooni ehk 510-680 miljonit Eesti krooni.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.