SASi juhtkond istus täna hommikul koos, et
arutada olukorda pärast järjekordset intsidenti Dash-tüüpi lennukiga.
Otsustamisel on, mis seda tüüpi lennukitest edasi saab, ütles kontserni infojuht Bertil Ternert.
Laupäeva õhtul tegi Kopenhaageni lennuväljal taas hädamaandumise Dash 8-Q 400 tüüpi lennuk, sest maandumisel tekkisid telikuga probleemid. Keegi reisijatest tõsisemalt kannatada ei saanud.
Intsidendi peale tühistas SAS täna Dash-tüüpi lennukite lennud ning reisijad said võimaluse piletid ümber muuta või piletiraha tagasi nõuda, kirjutas Svenska Dagbladet.
Sel sügisel on SAS-il olnud Dash-tüüpi lennukitega mitu sarnast intsidenti. Lennud peatati, kuid pärast tehnilist kontrolli ning osade detailide väljavahetamist hakkas SAS oktoobris seda liiki lennukeid taas kasutusele võtma.
Veel enne viimast intsidenti teatas SAS, et plaanib Kanada lennukitootjalt Bombardier nõuda 78 miljonit dollarit kahjutasa saamata tulude ja kahjustatud maine korvamiseks.
Kokku on SASil 27 Dash-tüüpi lennukit. Kui juhtkond peaks otsustama need lennukid käigust maha võtta, kannataks enim SASi Taani haru, millel on 16 Dash tüüpi lennukit.
Seotud lood
SAS Grupi hinnangul kaotab ettevõte Dash 8
Q400 tüüpi lennukite käigust äravõtmise tõttu sel aastal 300-400 miljonit Rootsi
krooni ehk 510-680 miljonit Eesti krooni.
SASi majandustulemused on kolmandas
kvartalis seoses probleemidaga Dash tüüpi lennukitega tunduvalt halvenenud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.