Zooloog Aleksei Turovski on märganud, et
viimase aasta pooleteist jooksul on teeninduskvaliteet oluliselt langenud ja ta
soovitas teenindajatel Tallinna Kaubamaja meesteosakonna daamidest eeskuju
võtta.
„Teenindavate inimeste käitumine ja suhtumine oma töösse on muutunud, ei taha öelda kohe et lohakamaks, kuid kindlasti on täheldada kvaliteedi langust. Mõned aastad tagasi oli teenindus kvaliteetne ja viisakas, mis hakkab aga nüüd kaduma. Loomulikult ei ole ma selle kohaseid uurimusi teinud, kuid võib öelda, et selline tendents eksisteerib,“ vastas Turovski aripaev.ee päevaküsimusele, mis Teid viimati teeninduse puhul närvi ajas.
Teistele tõi ta eeskujuks Kaubamaja meesteosakonna. „On imestusväärne, millise entusiasmiga sealsed daamid oma tööd teevad. Paar aastat tagasi ostsime koos kahe pojaga riideid igalt poolt, kuid kui nüüd midagi vaja on, läheme vaid Tallinna Kaubamajja, sest teiste kohtade teeninduskvaliteet on alla käinud,“ selgitas ta.
Seotud lood
Kinnisvarabüroo Uus Maa tegevdirektorit
Jaanus Laugust häiris teeninduses viimati see, kui lõuna ajal ettekandjad teda
ignoreerisid.
Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese
sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga
õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Tallinna Kaubamaja müügi-ja
turundusdirektori Enn Pareli sõnul hetkel Kaubamaja Kreenholmi toodangu
turustamise suhtes seisukohta ei võta, kuid lapstööjõudu kasutavasse
ettevõttesse suhtuvad nad väga tõsiselt.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.