EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles
ettevõtte hinnastamissüsteemi muutust kommenteerides, et käibe kasvuks oodatakse
umbes 15 protsenti.
„Ma ei tea, kuidas on Elisa nii suurte numbriteni (30% käibe kasvuni – toim.) jõudnud, aga oleme ise arvestanud umbes 15 protsendiga,“ ütles Pino.
Pino rahustas kliente, öeldes, et ettevõtte käik võib klientidele esialgu küll ehmatav tunduda, kuid tegelikult arvete suurenemine nii suur ei tule.
„Rääkisin ka Henrik Roonemaaga ja leidsime, et tema on just üks neist lühikeste kõnede tegijaist, kellest täna päev otsa rääkinud olen,“ selgitas Pino tehnokrati arvutust, mille kohaselt tema telefoniarve tõuseks umbes 35%.
Äriklientide puhul lubab Pino olla paindlik ja valmis igasugusteks lahendusteks. „Ma ei saa kellelegi sekundipõhist arvestust lubada, aga meie haldurid tegelevad kõikide äriklientidega sobivate lahenduste otsimisel. Näiteks saame pakkuda odavamat hinda,“ rääkis ta.
Klientide massilist lahkumist EMT ei usu. „Jah, oleme arvestanud, et on inimesi, kes ei saa või ei taha oma harjumusi muuta, mistõttu osa kliente ka lahkub, kuid usume, et see arv jääb samale tasemele, nagu numbrivahetuse puhul,“ rääkis Pino.
Sonera ulatuslikuma klientide kaotuse kohta pärast minutipõhise arvestuse juurutamist ütles EMT avalike suhete juht, et see oli ajutine langus, millest on nüüd juba üle saadud.
Ühtlasi lükkas Pino ümber kahtluse, justkui oleks otsus tehtud Eesti Telekomi ja sellega ka EMT emafirma TeliaSonera survel. „Ei, omaniku selja taha me siin pugeda ei saa. Tegime otsuse ise,“ märkis ta.
Eesti Telekomi juhil Valdo Kalmul ei olnud mahti täna EMT otsust kommenteerida.
Seotud lood
Advokaadibüroo Ruus, Koch Vabamets
juht, vandeadvokaat Taivo Ruus ütles täna aripaev.ee-le, et plaanib ilmselt EMT
kliendi staatusest loobuda.
Tauf-Auto tegevjuht Andrias Tammistu ütles,
et hetkel ei ole Tauf-Auto veel kindel, kas loobuda EMT teenustest peale uue
hinnapoliitika kehtima hakkamise, kuid lisas, et hinnavõrdlused erinevate
teenusepakkujate vahel on ettevõttes igaaastane nähtus.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen leiab, et
EMT otsus muuta kõne hinna arvutamise süsteemi tõstab operaatori klientide
arveid 30% võrra.
Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma
ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi
ligi poole võrra.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.