Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma
ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi
ligi poole võrra.
"Hommikul ärgates pidasin EMT pressiteadet ausaltöeldes aprillinaljaks või lausa küberkuriteoks. Mõtlesin, et äkki on keegi Kaja Pino parooli ära ajanud või midagi. Aga kuna teates oli nii ilusti kirjas, et keskmisel kliendil ei juhtu sellest mitte kui midagi, rahunesin natuke ja tegin ühe võileiva," kirjutab Roonemaa oma blogis.
Mõne aja pärast aga mõtles mees uurida, kui palju peaks ta uue süsteemi järgi kõnede eest maksma. Roonemaa tellis EMT iseteenindusest kõneeristuse. "Arvutasin natuke ja kohvitass kukkus vaibale ning määris selle ära," kirjeldas tehnokratt emotsiooni.
"Eelmisel kuul maksin ainult kodumaiste kõnede eest 237 krooni. Uue süsteemi järgi maksaksin täpselt sama arve alusel 320 krooni. Minimaalselt, sõbrad EMTst, minimaalselt usun ma teie juttu," on Roonemaa hämmeldunud.
Täna teatas EMT, et kavatseb jaanuari algusest riigisiseste kõnede puhul hindu arvestada minutipõhiselt, mitte sekundite kaupa nagu varem.
Seotud lood
Mobiilioperaator Bravocom leiab, et EMT
kava hakata uuest aastast kõnede eest tasu küsima minutipõhiselt on klientide
suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna,
teatas ettevõte.
Tauf-Auto tegevjuht Andrias Tammistu ütles,
et hetkel ei ole Tauf-Auto veel kindel, kas loobuda EMT teenustest peale uue
hinnapoliitika kehtima hakkamise, kuid lisas, et hinnavõrdlused erinevate
teenusepakkujate vahel on ettevõttes igaaastane nähtus.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen leiab, et
EMT otsus muuta kõne hinna arvutamise süsteemi tõstab operaatori klientide
arveid 30% võrra.
Sideameti peadirektor Ando Rehemaa sõnul on
EMT otsus kõnede hinnastamine minutipõhiseks muuta vaba valik, mida seadusega ei
reguleerita.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?