Elisa Eesti juht Sami Seppänen leiab, et
EMT otsus muuta kõne hinna arvutamise süsteemi tõstab operaatori klientide
arveid 30% võrra.
„Meie hinnangul tõusevad EMT hinnad 30%,“ ütles Seppänen konkurendi hinnapoliitika muutmist kommenteerides.
Tema hinnangul võttis EMT sellise otsuse vastu seetõttu, et novembri alguses langetatud sidumishindade tõttu vähenes ka mobiilioperaatorite kasumlikkus. „5. novembril toodi sidumishinnad alla 40%, samas aga ei tohiks EMT-l olla põhjust hindu tõsta, kuna Eesti Telekom kontsernina võitis muutusest,“ märkis Seppänen.
Selle üle käib praegu Seppäneni sõnul ka kohtuvaidlus, kus ühel pool on riiklik regulaator ja endine riiklik monopol Eesti Telekom, teisel pool aga Elisa Eesti ja Tele2. Sellist asja, et riiklik regulaator ja üks operaator koos teiste operaatorite vastu vaidlevad, peab Seppänen arusaamatuks.
„Vaidleme selle üle, et sideamet toob sidushinnad alla viisil, mis erinevate operaatorite suhtes on ebavõrdne. Praeguse korra kohaselt on lauatelefonilt Elisa võrku helistamine palju kallim kui näiteks Elionist EMTsse helistades. Nende kahe puhul on tegemist ühe rahakotiga, mistõttu saab Elion hinna madalamale lasta,“ rääkis Seppänen.
Elisa juhi hinnangul teenib Elion praegu ühest võrgust teise helistamise pealt ilmselt maailma parimat tulu. Tema väitel teenib Elion praegu igalt Elisa võrku tehtud kõneminutilt 2 krooni.
Seotud lood
Mobiilioperaator Bravocom leiab, et EMT
kava hakata uuest aastast kõnede eest tasu küsima minutipõhiselt on klientide
suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna,
teatas ettevõte.
Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma
ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi
ligi poole võrra.
Alates 1. jaanuarist 2008 hakkab EMT
klientide kõnede eest tasu küsima minutipõhise arvestuse alusel.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles
ettevõtte hinnastamissüsteemi muutust kommenteerides, et käibe kasvuks oodatakse
umbes 15 protsenti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.