Mobiilioperaator Bravocom leiab, et EMT
kava hakata uuest aastast kõnede eest tasu küsima minutipõhiselt on klientide
suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna,
teatas ettevõte.
„Kui kuu jooksul teha palju lühikesi (nt 30-40sekundilisi) kõnesid, siis võib mobiiliteenuse hind tõusta kuni veerandi võrra,” sõnas Bravocomi turundusjuht Paul Liivoja. „Tuues lihtsa näite: kui ühes kuus teha 50sendise minutihinnaga nelikümmend üheminutilist kõnet, siis on kõnede kogumaksumuseks 20 krooni. Kui aga kõned on 25sekundilised, siis Bravocomi võrgus on kõnede hinnaks 8.30, EMT küsib aga jätkuvalt nende kõnede eest 20 krooni.”
Bravocom on aegade algusest arveldanud sekundipõhiselt. Samuti on sekundipõhine arvestus Zorro kõnekaardi klientidel. „Bravocom ei plaani oma klientidelt hakata raha sisse nõudma nende kõneminutite eest, mida nad kasutanud ei ole,” kinnitas ka tootehaldusjuht Indrek Hirvlaan.
Bravocom ja Zorro Kõnekaart on ProGroup Holding OÜ kaubamärgid. ProGroup Holding OÜ pakub äri- ja erakliendile suunatud kolmiklahenduse teenuseid, mis hõlmavad soodsaid bürootelefoni-, ülikiire internetiühenduse ning mobiilsideteenuseid. Firma 2,5G mobiiliteenuste leviala katab 99% ning 3,5G leviala 10%.
Seotud lood
Bravocomi kaubamärgi all tegutsev ProGroup
Holding OÜ alandas mobiilsideoperaatoritevahelise arveldamise aluseks olevaid
sidumishindu 53%, teatas ettevõte.
Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma
ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi
ligi poole võrra.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen leiab, et
EMT otsus muuta kõne hinna arvutamise süsteemi tõstab operaatori klientide
arveid 30% võrra.
Alates 1. jaanuarist 2008 hakkab EMT
klientide kõnede eest tasu küsima minutipõhise arvestuse alusel.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.