Meediamagnaat Hans H Luik rääkis tänasel
telekommunikatsioonisektori konverentsil Fookus 2008 Homo Webicus'e
iseloomujoontest.
Luik tõdes, et selle seltskonna esindajad peaksid tänaseks täiskasvanuks saanud olema ning sellele „eriti pika pöidlaga põlvkonnale“ on nüüd vaja veebis täit tähelepanu pöörata, sest sellest sõltub, mis laadi kodaniku me tast kasvatame. „Kas domineerima jääb edevus või pädevus?“ on küsimus.
„Homo Webicus on egotrippar ehk iseenda ego üleslaadija,“ postuleeris Luik. Ta täpsustas, et see tüüp mitte ei lae teavet veebist alla, vaid iseenda ego üles. Luik täpsustas, et USA meediagigandid Time Warner ja AOL tegid oma äriplaanis vea, ehitades selle üles teabe allalaadimise peale, inimesed tahtsid hoopis üles laadima hakata, näiteks igasugu mobiiltelefonidega tehtud fotosid.
Autor: Mariliis Pinn, Annika Matson
Seotud lood
Meediamagnaat Hans H Luik ütles tänasel
konverentsil Fookus 2008 moderaatori küsimusele vastates, et Eesti meedia võtab
üha naiselikuma ilme.
Meediamagnaat Hans H Luik rääkis tänasel
konverentsil Fookus 2008, et lastele tuleb juba varakult õpetada, kuidas
internetis hakkama saada.
Meediamogul Hans H. Luik, transpordiärimees
Marcel Vichmann, investeerimispankur Rain Tamm jt äritegelased on täna
Aserbaidžaani pealinnas Bakuus kaubanduskoja ärifoorumil, kus külastavad
kohalikke kinnisvaraobjekte.
Finantsinspektsiooni andmete kohaselt on
ASi Ekspress Grupp suuromanik Hans H Luik asunud ettevõtte aktsiaid ostma.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.