Meediamagnaat Hans H Luik ütles tänasel
konverentsil Fookus 2008 moderaatori küsimusele vastates, et Eesti meedia võtab
üha naiselikuma ilme.
Moderaatori küsimus oli, et millisena näed meedia arengut Eestis viie aasta pärast. Luik vastas, et nii paber- kui ka veebimeedia võtab üha naiselikuma ilme. See on selge tendents. Teemad lähevad aga tänu sellele pehmemaks ja mitmekesisemaks. „Võib-olla on see nii seetõttu, et seni on meedia väga mehelik olnud,“ märkis ta.
Samuti lisas Luik, et tulevikus loob veelgi suurema osa meediast publik ise. „Juba tänagi küsivad tuntud ajakirjanikud enne loo avalikustamist veebis lugejatelt abi ja kommentaare kindlate teemade kohta, mida nad uurivad,“ ütles Luik.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Meediaärimees Hans H Luik leiab, et Ingrid
Tähismaa lahkumine Kroonika peatoimetaja kohalt on loomulik protsess, olles tema
töö eest ajakirja eesotsas tänulik.
Meediamagnaat Hans H Luik rääkis tänasel
konverentsil Fookus 2008, et lastele tuleb juba varakult õpetada, kuidas
internetis hakkama saada.
Meediamagnaat Hans H Luik rääkis tänasel
telekommunikatsioonisektori konverentsil Fookus 2008 Homo Webicus'e
iseloomujoontest.
Finantsinspektsiooni andmete kohaselt on
ASi Ekspress Grupp suuromanik Hans H Luik asunud ettevõtte aktsiaid ostma.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.