Rootsi meresõiduamet inspekteeris 20 laeva,
puudusi avastati viiel alusel, muuhulgas kahel Tallinki parvlaeval.
Svenska Dagbladet kirjutas, et meresõiduameti inspektorid leidsid laevadel Regina Baltika ja Vana Tallinn vigu - nende vettpidavate uste elektrisüsteemid ei toimi nõuetekohaselt. Kuu aega tagasi kuulutasid inspektorid Tallinki laeva Fantaasia sõidukõlbmatuks.
Inspektorite nõuetele ei vastanud ka Viking Line'i Stockholmi ja Helsingi vahel sõitev Mariella.
Seotud lood
Parvlaeval MS Fantaasia tehtud ülevaatus
tehti Rootsi inspektorite poolt ajal, mil see viibis remondis ning prahtija
teostas laeval suuremahulisi ümberehitusi.
Rootsi poolt sõidukõlbmatuks kuulutatud
Tallinki laeva Fantaasiat inspekteeris Eesti poolelt Tõnu Hinno, kelle poeg
Tanel Hinno vastutab Tallinkis laevade ohutuse eest.
Kevadel saadab Tallink praegu Eesti ja
Soome vahel seilava Galaxy Turu-Stockholmi liinile, loobudes nii Eesti lipust
kui meeskonnast.
AS-i Tallink Grupp teatel vastavad nii M/L
Regina Baltica kui M/L Vana Tallinn kõikidele laevade suhtes kehtivatele
rahvusvahelist meresõiduohutust puudutavate konventsioonide nõuetele. Mõlema
laeva veekindlad uksed, k.a. nende elektrisüsteemid on täiesti töökorras,
mingeid puudusi veekindlate uste töökindluses Rootsi laevakontroll pole
leidnud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.