Catwees OÜ Tallinna keskuse müügidirektor
Rene Rästas arvas, et saastemaks ei muudaks Eesti tarbija jaoks midagi, sest
klient on niigi tundlik auto kütusekulu suhtes, tema enda seisukohast
võiks see maks kasvõi homme tulla.
Isiklikult Rästas pooldab saastemaksu kindlasti, kuid mainib, et see on eelkõige poliitiline küsimus. „Minu poolest võiks see kasvõi homsest kehtima hakata,“ lisas Rästas.
„Oluliselt ei muudaks midagi, sest klient on niigi kütusekulu tundlik,“ ütles müügidirektor ning lisas, et need kellele meeldivad suured ja palju kütust kulutavad masinad, need sõidavad nendega ikkagi.
Küsimusele, kuidas on eestlaste seas 2007. aastal võrreldes aasta varasemaga läinud maasturite müük ütles Rästas: „Märgatav tõus on olnud.“ Veel lisab ta, et viimast soodustas ka asjaolu, et välja tuli uus Honda CRV linnamaasturi mudel.
Seotud lood
Eesti mõttes taevasse kerkivad
kütusehinnad, majandusliku ebakindluse suurenemine ja plaanitav saastemaks
võivad sundida inimesi juba sel aastal väiksemaid autosid ostma.
Riigikogu liige Jaanus Rahumägi sõidab just
selle autoga, mis talle meeldib, olenemata kütusehinna tõusust või olukorrast,
kui Eestis kehtestataks autoomanikele saastemaks.
Silberauto Eesti AS Mercedes-Benzi
sõiduautode Eesti müügijuht Allan Kaldoja sõnul tuleks saastemakse kehtestamine
efektiivsema tulemuse saavutamiseks suunata lõpptarbija asemel hoopis
tootjale.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.