Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli ütles, et
MTÜ Konverentsibüroo asutamisega suurendatakse rahvusvaheliste
konverentside arvu Eestis ning aidatakse kaasa turisminõudluse hooajalisuse
vähendamisele.
"Konverentsiturism annab ohtralt võimalusi näiteks riigi ja linna maine edasiandmiseks, turistidele pakutavate teenuste läbimüügi mitmekordistamiseks, samas annab konverentsiturism ideaalse võimalus uute kontaktide loomiseks, äriideede genereerimiseks ja Eestisse uute investeeringute toomiseks," ütles Mutli eilsel MTÜ Konverentsibüroo asutamiskoosolekul.
"Järgmisel aastal saab valmis uus Sakala keskus ning ka Linnahallist kujuneb lähiaastatel modernne konverentsikeskus, mis lubab prognoosida konverentsituristide arvu kahekordistumist pealinnas," lisas ta.
"Konverentsibüroo missiooniks on suurendada Eesti kui konverentsisihtkoha rahvusvahelist tuntust ja konkurentsivõimet, et saavutada rahvusvaheliste konverentside arvu tõusu Eestis ning aidata kaasa turisminõudluse hooajalisuse vähendamisele," rääkis Mutli. "Konverentsiturism on hetkel kõige kiiremini kasvav turismiliik maailmas. Rahvusvahelise organisatsiooni ICCA andmetel pakuvad konverentsiturismi võimalusi rohkem kui 200 riiki."
Konverentsibüroo tegevust finantseeritakse liikmemaksude, sihtfinantseerimise ja projektipõhise finantseerimise kaudu. Tallinna ettevõtlusameti selle aasta eelarves on konverentsibüroo töös osalemiseks ette nähtud 400 000 krooni, millest 75 000 krooni moodustab Tallinna liikmemaks ja 325 000 krooni toetus ühiseks turundustegevuseks.
Seotud lood
Tänasel turismialasel seminaril rääkis TÜ
Pärnu kolledži turismimajanduse dotsent Heli Tooman, et üks suurimaid puudusi
Eesti turismis on ebaselgus asutuste toodetes või
nende puudumine.
Novembris peatus majutusettevõtetes 154 000
turisti, kellest 56% olid välisturistid, teatas statistikaamet. 2006. aasta
novembriga võrreldes vähenes välisturistide arv 2700 võrra.
Majandusministeeriumi hinnangul pole
mulluses majutusega välisturistide arvu languses midagi katastroofilist, sest
selline trend on kestnud juba paar aastat.
EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit
krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit
kui parimat turismipaika Euroopas.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.