Tele2 turundusdirektor Kristjan
Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi,
kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist
piirata.
"Tele2 ei paku kliendile saldolimiidi teenust. Võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, mille ulatuses saab klient Tele2 teenuseid kasutada. Usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata, näiteks kui klient 3 kuud tasunud arveid korrektselt, on võimalik krediidilimiiti suurendada," rääkis Seema.
Seema ütles, et Tele2 hindab klientide poolt tehtud kõnesid kolm korda päevas, mistõttu kahe hindamistsükli vahel tehtud kõned registreeruvad alles järgmise hindamise järel. "Lisaks edastavad enamik teiste riikide operaatoreid info välismaal tehtud kõnede kohta kohati mitmenädalase viivitusega, mistõttu need kõned hinnatakse sellisel juhul alles siis. Need on põhjused, miks reaalajas kõnelimiit kusagil üheski võrgus ei toimi, ning seetõttu Tele2 seda ka kliendile teenusena ei paku," märkis ta.
Seotud lood
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator
Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu, pakkudes ettevõtetele
võimalust neist loobuda mobiiltelefoni kasuks, kuid säilitades siiski
lauatelefoni numbri, teatas ettevõte.
Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles
aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu
300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles, et
krediidilimiit pole teenus, mis piirab teenusekasutust vaid tuletab meelde
lepingu sõlmimisel määratud kõneteenuse limiiti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.