Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator
Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu, pakkudes ettevõtetele
võimalust neist loobuda mobiiltelefoni kasuks, kuid säilitades siiski
lauatelefoni numbri, teatas ettevõte.
Mobifixi nime kandev teenus sündis arusaamast, et väga paljudes organisatsioonides satuvad inimesed tihti ebamugavatesse olukordadesse, kuna kõned tulevad sisse kahte telefoniaparaati, lauale ja mobiiltelefonile, ütles Tele2 Eesti äriklientuuri ja sisuteenuste direktor Andres Jõesaar.
Uues süsteemis loobub ettevõte lauatelefoni aparaadist. Alles jääb viimase number, millele tulevad kõned suunatakse automaatselt mobiiltelefonile. Kõik väljaminevad kõned lähevad välja mobiilinumbrilt. Paketis ei ole lauatelefoni kuutasu, mobiililt lauatelefonidele helistades aga kehtib soodsam hind (50 senti minut).
“Inimesed näevad järjest enam, et mobiiltelefoni abil on neil suurem kontroll selle üle kui kättesaadavad nad on, millal segab telefonihelin mõnd kohtumist ning kellele milliseid kõnesid suunata,” kommenteeris Jõesaar. “Ehk on meie uus teenus paljude jaoks see viimane piisk, mis kallutab kaalukausi selgelt lauatelefonist loobumise kasuks.”
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 25 miljonile kliendile 15 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust ligi 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.
Seotud lood
Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori
Tele2 Eesti käive oli aasta esimeses kvartalis 422 miljonit krooni ja
kulumieelne ärikasum (EBITDA) samal perioodil 117 miljonit krooni.
Tele2 turundusdirektor Kristjan
Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi,
kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist
piirata.
Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles
aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu
300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
Pärast 10 aastat Tele2 tegevjuhina
töötamist astub Lars-Johan Jarnheimer kohalt tagasi.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.