• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 22.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fabia universaal võiks parem olla

Miks ma viimast väita julgen - vaadake kas või erinevate kasutatud autode uuringute tulemusi, kus see mark kipub ka oma emafirmale silmi ette andma.
Nüüd on Fabiast tehtud ka universaali versioon. Universaal toob tavaliselt mudelile palju kliente juurde, sest see peaks rahuldama ka müügimeeste rangeid mahutamisnõudmisi. Ka lapsevankri paigaldamine pereemadel on lihtsamaks tehtud.
Iga auto juures on esmamulje loomisel oluline tähendus auto välimusel. Sellele rõhutakse viimasel ajal aina enam ja enam. Škoda Fabia Combi puhul läheb aga natuke raskeks. Ei saa just kiidelda väga innovatiivsete lahendustega, mis teda teistest kõrgemale tõstaks. Nina on seesama tuttav luukpära Roomsteri pealt. Ei midagi erilist ühesõnaga.
Kui nüüd peaks sisust rääkima ja karjatama, et nüüd tuleb aga uudis, siis nii see pole. Jälle on tegemist igavalt ja hallilt tehtuga. Äkki peaks disaineritele rohkem Tšehhi õlut sisse kallama ja siis pliiatsid pihku pistma, et asi vähe roosilisem oleks. Samas ei saa aga midagi ette heita praktilisuse poolelt. Kõik toimib ja millegi üle justkui nuriseda ei saa. Lapsevanker läheb tõepoolest täies mahus pagasiruumi ja küllap mahuks sinna omajagu kaupagi. Küll ei saa aga mööda minna sellest, et sees on väga igav istuda. Valgustus ja näidikud on justkui kaheksakümnendatest pärit.
Sõiduomadused on autol normaalsed. Ei midagi erutavat, kuid erilisi emotsioone nagu ei oodanudki. Rool on piisavalt hea oma klassi kohta ja ei jutusta juhiga nagu mõne kiire sõidu auto oma, kuid seda polegi vaja, ta peab oma reisijad ju lihtsalt punktist A punkti B viima. Proovisõiduk oli kolmesilindrilise väikemootoriga. Juba idee poolest pole kolm silindrit teab mis geniaalne mõte.
Vibratsioon ja müra, mida see pisike jõuallikas suudavad tekitada, on liialt suured. Müra on eriti veider, kogu aeg on selline tunne, et V6-mootor jätab vahele. Ka tõmbega on lood sellised, et seda lihtsalt pole. Pedaali jälg vajub soovist autot natukenegi liikuma saada lihtsalt põrandasse.
Kui soov seda autot osta, soovitan kindlasti vaadata teiste jõuallikate poole, eriti diislite, mis on väga jõulised ja samas ökonoomsed.
Maailmas on palju asju, millest ma oma rumala peaga aru ei saa, nüüd on seal nimekirjas ka Škoda Fabia Combi. Samal firmal on ju salongis olemas Roomster, mis on küll kuus tuhat krooni kallim, kuid omajagu rohkem auto ka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele