• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,73%5 974,07
  • DOW 300,16%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,44%8 138,17
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,81
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,73%5 974,07
  • DOW 300,16%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,44%8 138,17
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,81
  • 22.02.08, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fabia universaal võiks parem olla

Škoda Fabia on nii ehk naa üks masinaid, mis peaks meie turul tolmu üles keerutama, sest hind on hea ja autode kvaliteet ei tohiks ka üldse paha olla.
Miks ma viimast väita julgen - vaadake kas või erinevate kasutatud autode uuringute tulemusi, kus see mark kipub ka oma emafirmale silmi ette andma.
Nüüd on Fabiast tehtud ka universaali versioon. Universaal toob tavaliselt mudelile palju kliente juurde, sest see peaks rahuldama ka müügimeeste rangeid mahutamisnõudmisi. Ka lapsevankri paigaldamine pereemadel on lihtsamaks tehtud.
Iga auto juures on esmamulje loomisel oluline tähendus auto välimusel. Sellele rõhutakse viimasel ajal aina enam ja enam. Škoda Fabia Combi puhul läheb aga natuke raskeks. Ei saa just kiidelda väga innovatiivsete lahendustega, mis teda teistest kõrgemale tõstaks. Nina on seesama tuttav luukpära Roomsteri pealt. Ei midagi erilist ühesõnaga.
Kui nüüd peaks sisust rääkima ja karjatama, et nüüd tuleb aga uudis, siis nii see pole. Jälle on tegemist igavalt ja hallilt tehtuga. Äkki peaks disaineritele rohkem Tšehhi õlut sisse kallama ja siis pliiatsid pihku pistma, et asi vähe roosilisem oleks. Samas ei saa aga midagi ette heita praktilisuse poolelt. Kõik toimib ja millegi üle justkui nuriseda ei saa. Lapsevanker läheb tõepoolest täies mahus pagasiruumi ja küllap mahuks sinna omajagu kaupagi. Küll ei saa aga mööda minna sellest, et sees on väga igav istuda. Valgustus ja näidikud on justkui kaheksakümnendatest pärit.
Sõiduomadused on autol normaalsed. Ei midagi erutavat, kuid erilisi emotsioone nagu ei oodanudki. Rool on piisavalt hea oma klassi kohta ja ei jutusta juhiga nagu mõne kiire sõidu auto oma, kuid seda polegi vaja, ta peab oma reisijad ju lihtsalt punktist A punkti B viima. Proovisõiduk oli kolmesilindrilise väikemootoriga. Juba idee poolest pole kolm silindrit teab mis geniaalne mõte.
Vibratsioon ja müra, mida see pisike jõuallikas suudavad tekitada, on liialt suured. Müra on eriti veider, kogu aeg on selline tunne, et V6-mootor jätab vahele. Ka tõmbega on lood sellised, et seda lihtsalt pole. Pedaali jälg vajub soovist autot natukenegi liikuma saada lihtsalt põrandasse.
Kui soov seda autot osta, soovitan kindlasti vaadata teiste jõuallikate poole, eriti diislite, mis on väga jõulised ja samas ökonoomsed.
Maailmas on palju asju, millest ma oma rumala peaga aru ei saa, nüüd on seal nimekirjas ka Škoda Fabia Combi. Samal firmal on ju salongis olemas Roomster, mis on küll kuus tuhat krooni kallim, kuid omajagu rohkem auto ka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele