KIA esitles Genfi näitusel nime alla Soul koonduvat kolmikut. Igaühel oli oma lemmik - see oligi KIA eesmärk, pakkuda kõigile midagi. Auto ise oli sama, kuid erinevate värvide ja varustusega.
Viimase all peab silmas pidama seda, et suunitlused olid totaalselt erinevad. Näiteks oli üks auto mattmust ja väga sportliku olemisega. Auto ise oli justkui noorele rullnokale suunatud nii oma leegimustriga rehvidega kui ka vilkuvate kõlaritega. Teine näide oli Diva, mis oli kaunistatud kuldsete iluliistudega ja nahkistmetega, mis justkui seitsekümmend aastat vanadelt diivanitelt pärit katetega.
Need autod lähevad ka tootmisse, kuid kindlasti mitte täpselt sellisel kujul, nagu nad näitusel väljas olid. Nagu ikka, muudetakse ära tuled ja kõik muu, mis vajalik erinevate nõuete täitmiseks.
Pakkuma hakatakse autot väga erinevate pakettidega, mis oligi näidatud kolmiku eesmärk - meeldida kõigile. Küll võib esiveolisest linnamaasturist saada väga hea müügihitt. Karta on, et valmis produkti näeme juba sügisesel Pariisi näitusel.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.