Kommest Autokeskused OÜ juhatuse liikme Meelis Telliskivi sõnul on SsangYong Euroopas üks kiiremini kasvavaid automarke, seda eriti Hispaanias ja Saksamaal. "Ka Eestis on SsangYongi vastu huvi ja müük oluliselt kasvanud, mistõttu oli viimane aeg avada SsangYongi spetsiaalne keskus," rääkis Telliskivi. Seni on SsangYong Baltikumis jaganud müügisalongi teiste automarkidega. Varem müüs Kommest Autokeskused OÜ SsangYongi autosid Tallinnas Peugeot sõidukitega samas keskuses.
Sõpruse pst 153 asuv 1500 m2 suurune autokeskus koosneb müügisaalist, administratiivosast ning 700 m2 suurusest kasutatud autode salongist.
SsangYongi mudelitest on Eestis enimmüüdud maastur Rexton II. 1954. a Lõuna-Koreas asutatud kontsern teeb rahvusvahelisel autoturul kõige tihedamat koostööd Mercedes-Benziga - nii sõidukite mootorid kui ka käigukastid on valminud koos MB kontserniga. SsangYongi edasimüügi ja hooldusega tegeleb kuus automüügikeskust.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.