Autofirmade teenindustase on
aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht
korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest
teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.
Kõikides autoesinduses küsiti, kas oleks võimalik kiirelt ära vahetada paremat tagumist gabariiditule pirni ning enamikus kohtades oli klienditeenindaja reaktsioon äärmiselt positiivne — muret tunti mitmes kohas esialgu vaid selle pärast, kas eksperimendiks kasutatud Toyotale sobivaid pirne leidub, vahendas Tarbija24 Auto Lehte.
Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).
Kõige kehvemaks osutus Silberauto: suhtumine oli üsna vaenulik ning kliendil soovitati konkreetselt sõita edasi Toyota keskusesse.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja müügi- ja
turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele
vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.
Dive Eesti OÜ uuringute juht Riin Pärnamets
kirjutas Äripäeva lisas Juhtimine, et maikuus olid Dive TeenindusTopi uuringus
vaatluse all kinnisvarabürood, milledest parimateks osutusid Uus Maa
Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.