Tallinna Kaubamaja müügi- ja
turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele
vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.
Parel märkis, et tööjõukriisi valguses on teenindus Eestis alla käinud. Parel rääkis, et viimasel ajal jätab ta tippi ainult siis, kui teenindus on normaalne ning ka seda juhtub väga harva. „Paar aastat tagasi jätsin jootraha märksa sagedamini,“ lisas ta.
„Ei näe, et teeninduse kvaliteet võiks siin järsult paraneda, kuid paranemise märke on näha ja Kaubamaja saab juba täna teenindajaid valida,“ tunnistas Parel. „Paraku on teenindaja amet Eestis paljudele vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks,“ tõdes ta.
„Mul tuleb koera saba kergitada, olen kohanud head teenindust Kaubamajas, kui ma veel ei töötanud seal,“ sõnas Parel.
„Teisena tuleb meelde Mack Bar-B-Que restoran Tartu maanteel. Seal on Eesti inimestel palju õppida, mida tähendab hea teenindus. Lisaks heale toidule käin seal ka hea teeninduse pärast,“ vastas Parel tänasele aripaev.ee päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“.
Seotud lood
Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.
Autofirmade teenindustase on
aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht
korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest
teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.
Endine Elioni juhatuse liige Irina Morozova
ütles, et on Eesti teenindustasemega väga rahul ning ARKis on ta kogenud
suurepärast teenindust.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.