Dive Eesti OÜ uuringute juht Riin Pärnamets
kirjutas Äripäeva lisas Juhtimine, et maikuus olid Dive TeenindusTopi uuringus
vaatluse all kinnisvarabürood, milledest parimateks osutusid Uus Maa
Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara.
Vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses esikohta jaganud Uus Maa Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara edestasid konkurente koondtulemusega 82%. Nende järel napilt kolmandale kohale jäi Arco Vara (81%).
Vahetul büroo külastusel sai parima tulemuse Arco Vara (95%), järgnesid Uus Maa (93%) ja Rime Kinnisvara (92%). Telefoniteenindusel osutus parimaks Pindi Kinnisvara (92%), järgnesid Arco Vara ja Rime Kinnisvara (88%).
Meiliteenindusel sai teistest oluliselt parema tulemuse Vestman Kinnisvara (85%), teist ja kolmandat kohta jagasid juba märksa nõrgema tulemusega Uus Maa ja 1Partner Kinnisvara (74%).
Kinnisvarabüroode teenindustaset vahetul külastusel võib koondtulemusega 84% pidada keskmiselt heaks. Telefoniteenindusel oli vajakajäämisi aga tunduvalt rohkem ning meiliteenindus osutus juba väga nõrgaks. Ligi pooled e-posti teel saadetud päringud jäid vastamata, kusjuures kolm kinnisvarabürood ei vastanud mitte ühelegi neile saadetud infopäringule.
Kinnisvarabüroode klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka 2006. aastal. Siis osutus võitjaks Rime Kinnisvara. Kahe aasta taguse ajaga võrreldes on kinnisvarabüroode klienditeenindus jäänud üldjoontes samale tasemele. Vaid kontakti lõpetamise osa on oluliselt halvenenud. Endiselt puudulik on nimesiltide olemasolu: see oli nähtaval kohal vaid viiendikul kinnisvarabüroode töötajatest.
Testkliendid pöördusid kolme kanali (vahetu külastus, telefon, e-kiri) kaudu kinnisvarabüroosse, tundes huvi linnalähedaste kruntide ostmise vastu, eesmärgiga hakata sinna maja ehitama.
Seotud lood
Aprillikuises Dive TeenindusTopi uuringus
hindasid testkliendid teenindust Eesti ehituskauplustes. Parimaks osutus
Espak.
Autofirmade teenindustase on
aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht
korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest
teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.
Eesti Teenindus- ja Kaubandustöötajate
Ametiühing (ETKA) otsustas eilsel juhatuse koosolekul korraldada üleriigilised
boikotiaktsioonid JYSK kauplusteketile. Aktsiooni korraldamiseks moodustati
aktsioonitoimkond.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.