• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,18%38 967,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,18%38 967,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 26.05.08, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim teenindus Uus Maa ja 1Partneri kinnisvarabüroos

Dive Eesti OÜ uuringute juht Riin Pärnamets kirjutas Äripäeva lisas Juhtimine, et maikuus olid Dive TeenindusTopi uuringus vaatluse all kinnisvarabürood, milledest parimateks osutusid Uus Maa Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara.
Vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses esikohta jaganud Uus Maa Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara edestasid konkurente koondtulemusega 82%. Nende järel napilt kolmandale kohale jäi Arco Vara (81%).
Vahetul büroo külastusel sai parima tulemuse Arco Vara (95%), järgnesid Uus Maa (93%) ja Rime Kinnisvara (92%). Telefoniteenindusel osutus parimaks Pindi Kinnisvara (92%), järgnesid Arco Vara ja Rime Kinnisvara (88%).
Meiliteenindusel sai teistest oluliselt parema tulemuse Vestman Kinnisvara (85%), teist ja kolmandat kohta jagasid juba märksa nõrgema tulemusega Uus Maa ja 1Partner Kinnisvara (74%).
Kinnisvarabüroode teenindustaset vahetul külastusel võib koondtulemusega 84% pidada keskmiselt heaks. Telefoniteenindusel oli vajakajäämisi aga tunduvalt rohkem ning meiliteenindus osutus juba väga nõrgaks. Ligi pooled e-posti teel saadetud päringud jäid vastamata, kusjuures kolm kinnisvarabürood ei vastanud mitte ühelegi neile saadetud infopäringule.
Kinnisvarabüroode klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka 2006. aastal. Siis osutus võitjaks Rime Kinnisvara. Kahe aasta taguse ajaga võrreldes on kinnisvarabüroode klienditeenindus jäänud üldjoontes samale tasemele. Vaid kontakti lõpetamise osa on oluliselt halvenenud. Endiselt puudulik on nimesiltide olemasolu: see oli nähtaval kohal vaid viiendikul kinnisvarabüroode töötajatest.
Testkliendid pöördusid kolme kanali (vahetu külastus, telefon, e-kiri) kaudu kinnisvarabüroosse, tundes huvi linnalähedaste kruntide ostmise vastu, eesmärgiga hakata sinna maja ehitama.

Seotud lood

Uudised
  • 28.04.08, 09:08
Test: parima teenindusega ehituskauplus on Espak
Aprillikuises Dive TeenindusTopi uuringus hindasid testkliendid teenindust Eesti ehituskauplustes. Parimaks osutus Espak.
Uudised
  • 16.03.08, 12:03
Test: autoteeninduste kvaliteet on paranenud
Autofirmade teenindustase on aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.
Uudised
  • 11.09.08, 09:13
Teenindus- ja kaubandustöötajad hakkavad JYSKi kauplusi boikoteerima
Eesti Teenindus- ja Kaubandustöötajate Ametiühing (ETKA) otsustas eilsel juhatuse koosolekul korraldada üleriigilised boikotiaktsioonid JYSK kauplusteketile. Aktsiooni korraldamiseks moodustati aktsioonitoimkond.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele