Pariisi Charles de Gaulle`i lennujaama
laiendamisel tegi Finnforest 11 mln euro eest uue terminali puidust katuslae,
mis on nägijais äratanud imetlust.
Uue 2E terminali halli kogupikkus on 700 ja laius 32 meetrit, kirjutas täna Kauppalehti. Eelmine betoonist hall avati sealsamas pidulikult 2004.a., kuid varises sama aasta mais osaliselt kokku. Hukkus neli inimest ning tööd alustati otsast peale. Metsäliitto puidutööstuse Finnforest tehtud lae põhikonstruktsioonis on 150 kaarjat painutatud kasevineerist osa, need on viimistletud saarespooniga. Vineer on pärit Soomest, katuse osad on valmistatud Finnforesti Saksamaa tütarettevõttes Baieris.
"Tegu on vaieldamatult kauneima ruumiga, mida Pariisi hiiglaslikus lennujaamas leida võib," väljendas Soome ajaleht vaimustust. Ehitise profiilis poolringi kujulise katuse kandvad teraskaared on saanud inspiratsiooni Pariisi sildadest üle Seine`i. Hoone välispind on klaasist. Kogu hall maksis 130 mln eurot. Pariisi Charles de Gaulle`i lennujaam on õhkutõusude-maandumiste arvult ja pagasiveolt Euroopas esimene, reisijate arvult Londoni Heathrow järel teine.
Seotud lood
Soome statistikaameti andmeil on jaemüük
kasvanud viimase 12 aasta rekordilise tasemele. Jaanuaris tõusis jaemüük 14,1%
võrreldes mullu 7,6% tõusuga.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.