Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL) koostöös Orangetime Expo OÜga lubavad, et Tallinn Motorshow 2008 astub jõulisi samme jõudmaks Euroopa suurte autonäituste tasemele.
AMTELi juhatuse esimehe Jaak Uudla sõnul on autonäituse korraldamisel hea kvaliteedi hoidmine autotootjate tsunfti auküsimus ning investeeritakse nii näituse õnnestumisse, kui ka selle järjepidevusse pikemalt.
Juhatuse liikme Arno Sillati arvates kippusid seni korraldatud autonäitused elule jalgu jääma ning AMTEL oli sunnitud uue partneri leidmiseks mujale vaatama. Käed otsustati lüüa Orangetime Expoga, mille meeskonnal on auto- ja motomesside korraldamise pikaajaline kogemus ja ka perspektiivikas tulevikuvisioon.
Uudla sõnul on hea koostöö viinud ka selleni, et AMTEL kuulub sellest kevadest Rahvusvahelise Mootorsõidukite Tootjate Organisatsiooni (OICA) ridadesse ning sellest lähtuvalt on ka Tallinn Motorshow 2008 OICA näituste ametlikus nimekirjas.
Messi tegevkorraldaja Hardi Kinnas on autonäituse edus kindel, külastajaid oodatakse kuni 60 000. "Oleme korraldamisega graafikus, ajutised messihallid saabuvad Eestisse Hollandist 18 treileriga juba järgmisel nädalal. Ka toovad autofirmad messile päris mitu suurt glamuurset stendi rahvusvahelistelt näitustelt. Tallinn Motorshow 2008 haare on lai - esmaesitlused, ideeautod, rohelised sõidukid, pereautod, luksusmasinad, veoautod, haagissuvilad ja palju muud. Eksklusiivne väljapanek on ka World Rally Team Estonia autodest, mis tavakodanikele on seni kättesaamatuks jäänud," rääkis Kinnas.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.