Teedevalitsus taotleb Eesti-Läti
piiriülesest programmist raha, et korda teha umbes 14 kilomeetri pikkune
teelõik, mis viib Lillist Läti piirile.
Programmist saadava rahaga tahetakse teele panna kergkate, mille kogu lõigu pikkus on veidi alla 17 kilomeetri, kuid kolm lühikest lõiku on sellest juba katte all, kirjutas Sakala.
"Taotleme koos lätlastega ühele projektile antavat maksimumsummat, mis on kaks miljonit eurot, kuid ilmselt peab lisaraha leidma, sest ka Läti poolel tuleb teelõik korda teha," selgitas Pärnu teedevalitsuse Viljandi osakonna juhataja Allan Allik.
Üks ühisprojekti rahastamise tingimusi on see, et kasu peavad sellest saama mõlemad partnerid. Avaliku ja kolmanda sektori puhul on nõutav vähemalt 15-protsendiline omafinantseerimine.
Seotud lood
Viljandi linnapea Kalle Jents rääkis
aripaev.ee-le, et nad otsustasid just maamaksu mitte tõsta.
Merko Ehituse juhatuse esimees Tõnu Toomik
ütles Äripäeva majanduskonverentsil Äriplaan 2008, et teedeehituses on 2008.
aasta ettevalmistav aasta 2009. aastaks, mil toimuvad kohalikud valimised.
Viljandimaa omavalitsused pole nõus
regulaarsete kaubavedude lõpetamisega Viljandi—Tallinna raudteelõigul.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.