Tallinna Kaubamaja aktsionär Rain Lõhmus
ütles, et ta ei pea oluliseks, et Kaubamaja avalikustaks, kuidas eelmise aasta
preemiad jagunesid, kuna usaldab ettevõtte juhtkonda.
„Ma ei pea oluliseks preemiate täpset avalikustamist, kuna mul on ettevõtte juhtkonna vastu usaldus,“ tunnistas aktsionär.
Lõhmus lisas, et päris täpselt ei tea ta niikuinii, kes mida kaubamajas teeb. „Tegemist on edukalt toimiva firmaga, kui ta ei teeniks kasumit, vaataks asjale teistmoodi.“
„Kaubamaja on tublit tööd teinud. Et seda hoida ja suurendada, tuleb töötajaid motiveerida,“ ütles Lõhmus.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees
Raul Puusepp kommenteeris ettevõtte juhtkondadele makstud tasusid ja preemiad
jagunesid 66 inimese vahel, millele lisandusid veel lühi-ja pikaajalised
lisatasud.
Tallinna Kaubamaja määras 2007. aastal
ettevõtte juhtkondadele lisatasudeks 35 miljonit krooni. Erinevalt heast
juhtimistavast ei ole Kaubamaja aga avalikustanud, kuidas see summa täpsemalt
tippjuhtide vahel jagunes.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.