Hansapanga ettevõtete panganduse
tegevdirektor Artjom Sokolov märkis, et pangad said jahenenud
majanduskeskkonnast aimu juba aasta tagasi, massideni on teadmine jõudnud aga
alles nüüd.
„Kõik loodavad, et kriis läheb ruttu üle. Ettevõtted on optimistlikud, aga see natuke pea liiva alla peitmine. Kui vaadata Euroopasse, nägime pangas juba 2007. aasta alguses, et jaheneb, see nüüd see teadmine jõudnud massidesse. Paljud saavad aru, et kriis on, kuid selle sügavus ja kestus pole kohale jõudnud,“ rääkis Sokolov täna Ettevõtluse Auhind 2008 väljakuulutamisel.
Sokolov tõi taas välja riigi valupunkti – hariduse. Tema sõnul tuleks hariduses suunda muuta, kuna see aga võtab kaua aega, siis tuleks lubada Eestisse haritud välismaalasi. „Kontrollitud ajude sissevoolu teema kaart tuleb taas lauale tuua. Eesti suletud ühiskonnas on see valus teema, aga usun, et varem või hiljem see siiski juhtub,“ märkis ta.
Seotud lood
Hansapanga arendus- ja analüüsijuht Kersti
Arro ütles, et majanduses toimuvad muudatused on kaasa toonud
võlgnike kasvu, eriti satuvad raskustesse kinnisvara ja ehituse
valdkondadega seotud müügiinimesed, kelle boonused vähenevad.
Alates tänasest on kõik Eesti ettevõtjad
oodatud osalema tänavustel ettevõtluskonkurssidel, Eesti Ettevõtete
Konkurentsivõime Edetabel 2008, mille eesmärgiks on edendada Eesti
ettevõtlikkust ning tunnustada parimaid.
Eesti Tööandjate Keskliidu juhataja Tarmo
Kriis usub, et majanduskasvu taastumine võtab aastaid, praeguses madalseisus aga
võib erinevalt varasemast kartusest oodata ka suuremate kinnisvaraarendajate
pankrotte.
Skandinaavia panganduskontsern SEB Grupp
süüdistab nii oma esimese kvartali suurenenud laenukahjumites kui ka madalamas
tegevuskasumis Eesti turgu.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.