• OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 03.06.08, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äsja kasumisse jõudnud lennutööstus toodab miinust

Rekordilised naftahinnad ennustavad äsja kasumlikuks muutunud lennundustööstusele taas ülemaailmselt kahjumit, viimase kuue kuuga on 24 lennufirmat pankrotti läinud.
Rekordilised kütusekulud ennustavad, et ülemaailmne lennutööstus pöördub sel aastal tagasi kahjumisse, just aasta pärast seda, kui vedajad jõudsid esimest korda pärast 2000. aastat kollektiivsesse netokasumisse, kirjutas ft.com.
Rahvusvahelise Lennutranspordi Ühenduse IATA direktor Giovanni Bisignani ütles, et nafta rekordiline hind üle 130 dollari on neid suunanud kaardistamata territooriumile. See lisandub nõrgenevale ülemaailmsele majandusele, mis ongi järgmine torm.
Iga lisanduv naftadollar tähendab vedajatele 1,6 miljardi dollari suurust kulude kasvu. Bisignani lisas, et 24 lennufirmat on viimase kuue kuu jooksul pankrotti läinud ning sektorit ootab aasta pärast 99 miljardi dollariline kütusekulu tõus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele