Tõusvad kütusekulud ning aeglustuv
majanduskasv lõikas Prantsusmaa lennufirma Air France-KLMi kasumist 60%, kuid
sellele vaatamata kasvas reisijate arv kvartalis 3,7%
Air France-KLMi netokasum aprillist juunini kukkus ligi 60%, aastaga 168 miljonit eurot, kirjutas BBC. Reisijate arv kasvas kvartalis 3,7% võrreldes mullusega, vaatamata sellele, et lennufirma tõstis hindu katmaks kasvanud kütuse kulu.
Paljud lennufirmad loobuvad marsruutidest ja tõstavad hindu ning leiavad, et karmimad ajad tööstuses on alles ees.
Seotud lood
Euroopa suurim odavlennufirma Ryanair
teatas, et kui kütusehinnad ei lange ja ettevõte jätkab piletihindade kärpimist,
jääb ta tuleval aasta 60 miljoni euroga kahjumisse.
Autojuhid teavad ammu, et kiiruse
vähendamine tähendab rohkem kilomeetreid liitri kohta. Nüüd on alustanud ka
lennukid meetodi katsetamist – lisades igale lennule paar minutit, võib säästa
miljoneid kütusekulult.
Soojenev kliima ning kerkivad kütusehinnad
sunnivad lennufirmade arendusosakondi leiutama, kuidas vähendada saastet ja müra
ning parandada lennutranspordi kasutegurit. SAS katsetab vaba langemisega.
Rahvusvaheliste lendude täituvus on
viimasel ajal langenud. Viimati reisis sama arv inimesi viis aastat tagasi
juunis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.