Mais müüsid peaaegu kõik tarbesõidukite
müüjad autosid vähem, kui eelmisel kuul ja mullu samal ajal. Eriti drastiline
erinevus ilmneb, kui võrrelda eelmise aasta maikuu tarbesõidukite müüki. Siis
läks kaubaks 690 autot, nüüd vaid 364 erinevat veokit.
Nii jäi võrreldes aprilliga kõvasti miinusesse Mercedes-Benz, kes eelmise kuu 78 auto asemel suutis mais klientidele üle anda vaid 46 autot. Seega langes müük umbes 40 protsenti.
Mercedesega sama jalga astus ka Scania, kes mais müüs aprilli 40 auto asemel 35 autot.
Küll võib rahul olla Volvo, kes aprillis ei mahtunud viie edukama sõidukimüüja sekka. Mais müüs aga 30 masinat. Aprillis tubli tulemust – 47 müüdud autot - näidanud Renault jäi aga maiga võrreldes tervelt 15 autoga miinusesse.
Sel aastal on viie esimese kuuga müüdud ühtekokku 2176 tarbesõidukit.
Mai TOP 5 Mercedes-Benz 322
Citroen 48Mercedes-Benz 46Scania 35Renault 32Volvo 302008 TOP 5
Citroen 250Scania 225Renault 189Ford 152
Seotud lood
Saksa luksusautode poolest tuntud Daimler
on märgatavalt turuväärtust kaotanud, mistõttu spekuleerivad autoanalüütikud
ettevõtte müügist.
Autotootja Daimler eitas
ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks ta töökohti
vähendada ning aktsia hinda tõsta veoautode tootmise
eraldamisega.
BMWsid müüva United Motorsi juht Toomas
Pärna ei leia, et Silberauto majandustulemustes oleks midagi üllatavat.
Portaal Motors24 korraldab esimest
soodusmüügi kampaaniat, mille käigus saab lattu seisma jäänud uue auto
soetada märkimisväärse allahindlusega.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.