Kuna palgaläbirääkimised meremeeste
ametiühingu ja Tallinki vahel on arenenud vaevaliselt, on laevafirma töötajad
valmis oma õiguste nimel ka streikima.
Tallinki töötajad on meremeeste ametiühingu kinnitusel nördinud, et investeeritakse laevadesse, mitte inimestesse, sest Tallinki töötajad küsinud alates septembrist palgatõusu 50 protsenti, Tallinki juhtkond lubab palku tõsta aga kuni 10 protsenti, vahendas ERR.
Tallinki uusim kruiisilaev Baltic Princess, mis homme Tallinna ja Helsingi vahel regulaarreise alustab, maksis kaks ja pool miljardit krooni. See on Tallinkile viimase kuue aasta jooksul juba kuues uhiuuena tellitud reisilaev. 80 protsendi ulatuses rahastatakse uute laevade ostu laenudega.
AS Tallink Grupi juhatuse esimehe Enn Pandi sõnul ei saa 50-protsendilist palgatõusu tulla. "See on ebareaalne praeguses majandussituatsioonis ja seda me küll ei näe."
Meremeeste ametiühingu juhatuse esimees Kaia Vask ütles, et kümneprotsendine palgatõus töötajaid kindlasti ei rahulda, kuna see on praktiliselt sama palju või isegi vähem kui praegune inflatsioon.
Seotud lood
Homme uut laeva Helsingi-liinile saatev
laevandushiid Tallink vajub börsilainetustes üha sügavamale, olles kaotanud
peaaegu kaks kolmandikku oma parimate päevade väärtusest.
Eelmisel nädalal kasumihoiatuse andnud
Tallink Grupp lubab kokku hoida, kust vähegi võimalik. Tallinki aktsiat
soovitavad osa analüütikuid endiselt osta.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.