Kui küsida tavaliselt lääne-eurooplaselt,
mis talle seostub sõnaga Balti, siis esimene asi, mis meelde tuleb, pole
ülearenenud IT ega kiiresti kasvav majandus, vaid segane mõte
hallist Nõukogude Liidu järgsest tühermaast, kus puudub kultuur ja
eneseaustus.
Seda kujutluspilti laiendatakse tihtipeale kõigile Balti mere äärsetele maadele, kuna riikidel ei tehta vahet. Niiviisi rääkis Suurbritanniast pärit riiklike kaubamärkide konsultant Simon Anholt Balti mere regiooni brändi konverentsil Riias, kirjutas businessnewseurope.eu.
Positiivse näitena tõi Anholt esile Eesti turunduse plaani, mis 2001. aastal kasutas Eurovisiooni lauluvõistuluse korraldamist. Praegusel hetkel on sellest saanud kõrgekvaliteediline ka pidevalt toimiv riigi turunduse süsteem.
Kõige suurem osa riiklikust turundusest on EASi turuduse ja kommunikatsioonijuhi Erik Peegeli arvates just see, et erinevad valdkonnad nagu äri, turism ja meedia töötaksid koos ning siseriiklikult suudetaks kaubamärki müüa nii, et inimesed sellesse ise ka usuks.
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest