• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • 21.07.08, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lääenemere regioon otsib ühist kaubamärki

Kui küsida tavaliselt lääne-eurooplaselt, mis talle seostub sõnaga Balti, siis esimene asi, mis meelde tuleb, pole ülearenenud IT ega kiiresti kasvav majandus, vaid segane mõte hallist Nõukogude Liidu järgsest tühermaast, kus puudub kultuur ja eneseaustus.
Seda kujutluspilti laiendatakse tihtipeale kõigile Balti mere äärsetele maadele, kuna riikidel ei tehta vahet. Niiviisi rääkis Suurbritanniast pärit riiklike kaubamärkide konsultant Simon Anholt Balti mere regiooni brändi konverentsil Riias, kirjutas businessnewseurope.eu.
Positiivse näitena tõi Anholt esile Eesti turunduse plaani, mis 2001. aastal kasutas Eurovisiooni lauluvõistuluse korraldamist. Praegusel hetkel on sellest saanud kõrgekvaliteediline ka pidevalt toimiv riigi turunduse süsteem.
Kõige suurem osa riiklikust turundusest on EASi turuduse ja kommunikatsioonijuhi Erik Peegeli arvates just see, et erinevad valdkonnad nagu äri, turism ja meedia töötaksid koos ning siseriiklikult suudetaks kaubamärki müüa nii, et inimesed sellesse ise ka usuks.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.08, 10:58
Läänemeri seisab vankumatult reostunumate hulgas
Läänemere üldine seis on stabiilne ning mõned mereosad on koguni paremas olukorras kui aastakümneid tagasi, siiski peetakse seda maailma üheks reostatumaks mereks.
Uudised
  • 24.09.08, 15:41
Kaubamärki valides mõtle ette
Kaubamärki valima hakates on oluline tulevikus esineda võivate probleemide vältimiseks mõelda üks samm ette, kas soovitav kaubamärk sobib ka välisriikides kasutamiseks.
Uudised
  • 04.03.08, 10:35
Tank: Eesti bränd on Eesti inimene
Reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkovi arvates on Eesti bränd Eesti inimene.
Uudised
  • 04.03.08, 11:59
Sõerd: Eesti kaubamärk on töökad inimesed, puutumatu loodus ja e-teenused
Tallink Hotelsi juht Aivar Sõerd usub, et välismaailmale on Eesti tuntud töökate inimeste, puhta looduse ja e-teenuste poolest.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele