Reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkovi
arvates on Eesti bränd Eesti inimene.
Küsimusele, mis on Eesti bränd, vastas reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkov, et selleks on Eesti inimene.
Oma valikut põhjendas ta sellega, et Eesti inimese olek ja suhtumine on nii eriline. "Eesti inimene naeratab müstiliselt, kui küsitakse tema rahvustoidu kohta ning kasutab sõnu "noh" ja "kurat" isegi siis, kui räägib võõrkeeles," naerab Volkov.
Seotud lood
Riigikogulase Jüri Tamme arvates on Eesti
brändiks atraktiivne majanduskeskkond, hea teenindus ja turvaline keskkond.
Kui küsida tavaliselt lääne-eurooplaselt,
mis talle seostub sõnaga Balti, siis esimene asi, mis meelde tuleb, pole
ülearenenud IT ega kiiresti kasvav majandus, vaid segane mõte
hallist Nõukogude Liidu järgsest tühermaast, kus puudub kultuur ja
eneseaustus.
Tallink Hotelsi juht Aivar Sõerd usub, et
välismaailmale on Eesti tuntud töökate inimeste, puhta looduse ja e-teenuste
poolest.
Päevaküsimusele - mis on Eesti bränd?
vastas bravuuritar ning verivärske Elu24 peatoimetaja Anu Saagim, et tema
ongi Eesti bränd.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.