Elisa Eesti turundusjuht Triine Casdagli
leiab, et veebis korraldatav näitus võib olla huvitav viis klientidega
interaktiivselt suhelda, firma osalemine sellisel üritusel aga on veel
küsitav.
„Meil on augustiks Online Expo inimestega kokku lepitud ka kohtumine, et osalemist arutada. Elisa on kindlasti messist huvitatud, kuid praegu ei ole veel selge, kas osaleme või mitte,“ rääkis Casdagli.
Tema sõnul sõltub kõik sellest, kui palju oodatakse üritusele osalejaid ja muudest tingimustest. Mõte iseenesest tundub huvitav.
Seotud lood
Seni edukalt LCD-ekraanidel reklaami müünud
Sergei Semjonov lükkas käima oma järgmise idee korraldada messe veebis. Uue
lahendusega loodab tema ja ta meeskond korrata Skype’i edu.
Eesti Ehituse finantsjuht ja juhatuse liige
Sulev Luiga usub, et Eesti klient tahab siiski pakutavaid tooteid oma silmaga
näha, mistõttu võib veebimessi külastajate arv jääda tagasihoidlikuks.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.