• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 24.07.08, 18:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa: veebimess pakub kindlasti huvi

Elisa Eesti turundusjuht Triine Casdagli leiab, et veebis korraldatav näitus võib olla huvitav viis klientidega interaktiivselt suhelda, firma osalemine sellisel üritusel aga on veel küsitav.
„Meil on augustiks Online Expo inimestega kokku lepitud ka kohtumine, et osalemist arutada. Elisa on kindlasti messist huvitatud, kuid praegu ei ole veel selge, kas osaleme või mitte,“ rääkis Casdagli.
Tema sõnul sõltub kõik sellest, kui palju oodatakse üritusele osalejaid ja muudest tingimustest. Mõte iseenesest tundub huvitav.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.08, 17:40
Veebimesside korraldajad loodavad korrata Skype’i edu
Seni edukalt LCD-ekraanidel reklaami müünud Sergei Semjonov lükkas käima oma järgmise idee korraldada messe veebis. Uue lahendusega loodab tema ja ta meeskond korrata Skype’i edu.
Uudised
  • 24.07.08, 17:49
Sulev Luiga: Eesti klient on harjunud asju nägema
Eesti Ehituse finantsjuht ja juhatuse liige Sulev Luiga usub, et Eesti klient tahab siiski pakutavaid tooteid oma silmaga näha, mistõttu võib veebimessi külastajate arv jääda tagasihoidlikuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele