Eesti Ehituse finantsjuht ja juhatuse liige
Sulev Luiga usub, et Eesti klient tahab siiski pakutavaid tooteid oma silmaga
näha, mistõttu võib veebimessi külastajate arv jääda tagasihoidlikuks.
„Ma pelgan, et vähemalt Eesti ehitusettevõtted ei võta sellest võimalusest kinni,“ kahtles Luiga veebimesse korraldava ettevõtte Online Expo idees. „Ei tea, kas see on maruhea või maruhalb. On raske kommenteerida, sest ei ole statistikat, kogemust.“
Samas tõdes Luiga, et tema prooviks sellise näituseversiooni ära küll. „Mina olen uuendusmeelne ja prooviksin,“ sõnas Luiga.
Ehitusettevõtte esindaja usub, et siinne klient aga tahab pigem asju oma silmaga näha. „Klient dikteerib tingimusi ja ma arvan, et nad on praegu harjunud asju ise nägema. Vähemalt see põlvkond, kellel raha on, tahaks ilmselt siiski näost näkku suhelda,“ arvas ta.
Seotud lood
Seni edukalt LCD-ekraanidel reklaami müünud
Sergei Semjonov lükkas käima oma järgmise idee korraldada messe veebis. Uue
lahendusega loodab tema ja ta meeskond korrata Skype’i edu.
Elisa Eesti turundusjuht Triine Casdagli
leiab, et veebis korraldatav näitus võib olla huvitav viis klientidega
interaktiivselt suhelda, firma osalemine sellisel üritusel aga on veel
küsitav.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.