Mai lõpus regulaarsed kaubaveod taastanud
AS Edelaraudtee on kimpus kaubavagunite puudusega, mistõttu ei saa kliendid
piisaval hulgal ja kiirusega rööpaid pidi kaupa vedada.
Edelaraudtee olulisemad kaubaveokliendid on jätkuvalt vanametalli kokkuostja ja käitleja AS Kuusakoski, loomasööda ja väetisetootja Farm Plant AS, sae- ja metsamaterjali kokkuostja AS Lignator ja samuti värvilise ja vanametalli ning töötlemisega tegelev OÜ Refonda.
Raudteefirma juhataja Kalvi Pukka kurtis, et ettevõttel on probleeme klientide tellimuste täitmisega.
"Meil ei ole spetsiaalset kaubavagunite parki. Seetõttu kasutame vedudel enamasti üldpargi vaguneid. Veomahtude üldine vähenemine on aeglustanud oluliselt vagunite ringlust. Sellepärast on sagenenud olukorrad, kus laadimiseks tellitud vaguneid pole piisavas koguses saada," muretses Pukka.
Tema väitel on vedude iseloomu muutuse tõttu kahanenud ka töö efektiivsus.
"Varem sai kaubaga saabunud vagunit pärast tühjendamist taaslaadida. Nüüd, kus saabuvaid kaupu on vähe, tuleb teha vagunite laadimiseks tühisõite. Need asjaolud mõjutavad ka vedude majanduslikku tasuvust ning perspektiivikust," nentis juhataja.
Seotud lood
Edelaraudtee AS jäi pärast 2006. aasta
kahemiljonilist kasumit 2007. aastal 7,8 miljoni krooniga
kahjumisse, selgus ettevõtte eelmise aasta majandusaasta aruandest.
Edelaraudtee lõpetab järgmisel nädalal
algavast 1. veebruarist kaubaveod, mis seab raskesse olukorda oma tootmise
raudteetranspordi võimalusega sidunud ettevõtted, kirjutas Järva Teataja.
Edastame Eesti Raudtee vastulause 14.mail
Äripäevas ilmunud Sten- Aleks Pihlaku artiklile “Eesti Raudtee peatas
Edelaraudtee vedurid.”
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.