• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.08.08, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hewlett-Packard tulemas rahva hulka

Kui sushi oleks leiutatud Hewlett-Packardis oleks selle nimetus olnud "külm surnud kala", olevat Ränioru (Silicon Valley) vana nali iseloomustamaks maailma suurima arvutitootja suhtumist jaetarbijatesse.
Kolm ja pool aastat tegevjuhi ametikohal olnud Mark Hurd on otsustanud olukorda muuta ning pöörata senisest enam tähelepanu eraisikutest tarbijatele. See tähendab teistsuguseid reklaamikampaaniaid, aga ilmselt ka ilmselt firmapoode, nagu on tegema hakanud Apple, kirjutas ajakiri Fortune mõni aeg tagasi.
Arvatavasti on jaeturg ka üks põhjusi, miks tehnoloogiahiid otsustas reorganiseerida printerite divisjoni alates tänasest kolmeks üksuseks, mis on keskendunud vastavalt jaetarbijatele ja väikefirmadele, suurtele ettevõtetele ning graafikaprinteritele. Olgu öeldud, et printerite divisjon on Hewlett-Packardi (HP) kõige tulusam üksus, mis teenis eelmises kvartalis 40 protsenti gigandi kogutuludest.
"Aplodeerin HP-le soovi eest mõelda, et printer ei ole lihtsalt mingi asi, mis ühendatakse arvuti külge," kommenteeris üksuse reorganiseerimist ajalehele The Wall Street Journal investeerimisfirma Cowen Co analüütik Lou Misciosia.
Jaetarbijasõbralikkus pole muidugi ainus ega ilmselt ka peapõhjus ümberkorraldusteks. Peamine on printerite müügi kasvu aeglustumine võrreldes muude sektoritega. Personaalarvutite, serverite ja muude toodete müük on kasvanud korralikult, aga välja prinditavate lehekülgede arvu kasv on hakanud tänu elektroonilistele dokumentide üha laiemale levikule aeglustuma. Kui eelmises kvartalis kasvas ettevõtte kogu käive 11 protsenti, siis printerite müük vaid kuus protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 08.02.08, 12:22
Hewlett-Packardi ülirange kontroll kulude üle on ennast ära tasunud
Kolm aastat tagasi Hewlett-Packardi juhiks asunud Mark Hurd lubas ametikohale asudes luua ettevõttes kultuur, kus vaieldakse iga kulutatava sendi pärast, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Uudised
  • 27.05.08, 11:01
Hewlett-Packard valmistab prahist printereid
Ümbertöödeldud paberit kasutavad inimesed ja ettevõtted on kahtlemata keskkonna sõbrad, kuid veelgi paremini mõjuks paberile ümbertöödeldud printeriga printimine.
Uudised
  • 20.02.08, 10:51
Hewlett-Packard teatas suurepärastest majandustulemustest
Vaatamata tarbijate aktiivsuse vähenemisele ning võimalikule majanduslangusele USAs, teatas arvutitootja Hewlett-Packard suurepärastest kvartalitulemustest.
Uudised
  • 19.02.08, 11:20
Analüütikud soovitavad osta Hewlett-Packardi aktsiat
Maailma suurim arvutitootja Hewlett-Packard saab ilmselt aktsia hinna 13-protsendilisest kukkumisest peagi üle ning kogub aasta lõpuks üsna kenasti, usuvad analüütikud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele