Kojukandetoetuse kadumine tekitaks Pärnu
Postimehe peatoimetaja Hannes Kuusma sõnul olulisi kulutusi, mistõttu nad selle
üle eriti rõõmsad ei oleks.
"Me ei oleks selle üle eriti rõõmsad, see tekitaks olulisi lisakulutusi“ ütles Kuusma aripaev.ee-le.
Pärnu Postimehe peatoimetaja sõnul on võimalik, et kuna järgmiseks aastaks planeeritakse ka käibemaksu tõstmist perioodikale 5% pealt 18 protsendile ning ka postitasude tõusu. Kui sellele lisanduks veel kojukandetoetuse lõppemine, omaks see just väga tugevat mõju nendele lehtedele, millel on palju kojutellijaid. Seetõttu ei tea ka nemad, kas ja kui palju peab tellimishindu tõstma, lisas peatoimetaja.
„Ei tohiks inimesi karistada selle eest, et nad elavad väljaspool suuremaid linnu“ märkis Kuusma.
Majandusministeerium saatis lähtuvalt rahandusministeeriumi 2009. aastaks ette antud eelarve piirsummast Eesti Postile päringu, kuidas kojukande toetuse kadumine maakonnalehtede kojukande hinnale mõjuks.
„Oleme rahandusministeeriumile saatnud kirja, kus me panime kirja kõik probleemsed kohad, et jääda piirsummasse. Meie arvates on see toetus vajalik, kuid kõik sõltub eelarve läbirääkimistest, fakt on see, et kokku tuleb hoida,“ selgitas tekkinud olukorda majandus – ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete nõunik Gea Otsa.
„See puudutab maakonnalehti, sest nende lugejad asuvad hajustatult, nende kojukanne teeb hinna kalliks,“ märkis Otsa.
Seotud lood
Majandusministeerium saatis lähtuvalt
rahandusministeeriumi 2009. aastaks ette antud eelarve piirsummast Eesti Postile
päringu, kuidas kojukande toetuse kadumine maakonnalehtede kojukande hinnale
mõjuks.
Saare maakonna päevalehe Meie Maa
majandusjuhi Priit Rauniste sõnul oleks kojukandetoetusest ilma jäämine
maakonnalehtedele suureks hoobiks, mõnele võib-olla isegi surmahoobiks.
Rapla maakondliku ajalehe Nädaline
peatoimetaja Tõnis Tõnissoni sõnul peaks kojukandetoetuse ära jätmise korral
piirama ka kohalikele omavalitsustele kuuluvate ajalehtede reklaami müügi
võimalusi.
Eesti Posti nõukogu esimehe Meelis Atoneni
sõnul silus riigidotatsioon siiani maapiirkondades kallimat lehehinda.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.