• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 18.08.08, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädaline: kui kojukandetoetusest loobutakse, siis peab hinda tõstma

Rapla maakondliku ajalehe Nädaline peatoimetaja Tõnis Tõnissoni sõnul peaks kojukandetoetuse ära jätmise korral piirama ka kohalikele omavalitsustele kuuluvate ajalehtede reklaami müügi võimalusi.
Nädalise peatoimetaja Tõnis Tõnissoni sõnul on kojukandetoetuste kaotamine juba paar aastat teemana üleval olnud. Tema arvates mõjuks see eriti kehvasti perioodika levile just Rapla maakonnas. Kui aga kojukandetoetusest loobutakse, siis peab hinda tõstma, aga siin on ka mingid piirid ees. Praegune majanduslangus annab Tõnissoni sõnul juba märku ning mõned tellijad on lehe tellimusest loobunud.
„Kui kojukandetoetusest loobutakse, siis peab hinda tõstma, aga sellel on samuti mingid piirid ees, sest majanduslangus annab ka juba endast tunda– mõned tellijad on oma tellimustest loobunud“ ütles Tõnisson.
Lahendusena pakkus Nädalise peatoimetaja välja, et riik võiks vastu võtta ajalehtede liidu poolt tehtud ettepanku paragrahv 35 muutmiseks kohalike omavalitsuste seaduses, mis piiraks munitsipaallehtede reklaamimüügivõimalusi, sest need ilmuvad niikuinii valdade raha eest. Kui aga need lehed saavad ka reklaami müüa, siis paneb see maakondlikud lehed väga tõsise löögi alla ning võib eraalgatusel põhineva maakondliku pressi üldse välja suretada.
„Kui omavalitsuste ajalehed saavad ka reklaami müüa, siis on see maakondlike lehtede suhtes ebaõiglane, kuna need lehed valmivad ju valdade rahade eest“ leidis Tõnisson.
Majandusministeerium saatis lähtuvalt rahandusministeeriumi 2009. aastaks ette antud eelarve piirsummast Eesti Postile päringu, kuidas kojukande toetuse kadumine maakonnalehtede kojukande hinnale mõjuks.
„Oleme rahandusministeeriumile saatnud kirja, kus me panime kirja kõik probleemsed kohad, et jääda piirsummasse. Meie arvates on see toetus vajalik, kuid kõik sõltub eelarve läbirääkimistest, fakt on see, et kokku tuleb hoida,“ selgitas tekkinud olukorda majandus – ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete nõunik Gea Otsa.
„See puudutab maakonnalehti, sest nende lugejad asuvad hajustatult, nende kojukanne teeb hinna kalliks,“ märkis Otsa.

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.08, 18:05
Maakonnalehed võivad kallineda
Majandusministeerium saatis lähtuvalt rahandusministeeriumi 2009. aastaks ette antud eelarve piirsummast Eesti Postile päringu, kuidas kojukande toetuse kadumine maakonnalehtede kojukande hinnale mõjuks.
Uudised
  • 18.08.08, 17:08
Kojukande toetusest ilma jäämine võib maakonnalehed pankrotti viia
Saare maakonna päevalehe Meie Maa majandusjuhi Priit Rauniste sõnul oleks kojukandetoetusest ilma jäämine maakonnalehtedele suureks hoobiks, mõnele võib-olla isegi surmahoobiks.
Uudised
  • 18.08.08, 15:17
Pärnu Postimees: väljaspool suuremaid linnu elamine ei tohiks olla karistatav
Kojukandetoetuse kadumine tekitaks Pärnu Postimehe peatoimetaja Hannes Kuusma sõnul olulisi kulutusi, mistõttu nad selle üle eriti rõõmsad ei oleks.
Uudised
  • 18.08.08, 18:25
Atonen: siiani silus riigidotatsioon lehe kallimat hinda
Eesti Posti nõukogu esimehe Meelis Atoneni sõnul silus riigidotatsioon siiani maapiirkondades kallimat lehehinda.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele