ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel
ulatus Kalev Chocolate Factory käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5
protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja
šokolaadikondiitri jaeturust.
Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul liidripositsioonil, teatas ettevõte. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea tulemusega rahule jääda. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti.
Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti.
Seotud lood
Kalev teatas Tallinna börsile, et ettevõtte
lõppenud majandusaasta kasum ulatus 113 miljonit kroonini. Ettevõtte aitas
kasumisse jõuda ära jäänud Kalevi ja Tere ostu-müügi tehing, mis tekitas
ettevõtte ostuhuvilisele Alta Capital hiiglaslikud kahjunõuded.
Oliver Kruuda, kes lubas
toiduainetööstusest irduda, tegi hoopis vastupidise käigu ja laiendas oma
piimatööstust 313 miljoni kroonise Põlva Piima Tootmisega.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.