Eesti Teenindus- ja Kaubandustöötajate
Ametiühing (ETKA) otsustas eilsel juhatuse koosolekul korraldada üleriigilised
boikotiaktsioonid JYSK kauplusteketile. Aktsiooni korraldamiseks moodustati
aktsioonitoimkond.
JUSK Linnen`n Furniture kauplusteketi töötajad on käesoleval aastal kannatanud tööandja diskrimineeriva ja rõhuva suhtumise all, mil tööandja on kohelnud töötajaid üleolevalt ja alandavalt, kasutades oma mõjuvõimu, vahendas Postimees.
Lisaks diskrimineerivale kohtlemisele on ametiühing läbirääkimistel tööandja esindajatega korduvalt juhitud tööandja tähelepanu töötajate õiguste rikkumisele, töölepingute ja töösisekorraeeskirjade vastuoludele.
«Konstruktiivne lähenemine läbirääkimistel tööandjaga ei ole andnud soovitavaid tulemusi ning töötajate diskrimineerimine võtab üha julgemaid pöördeid,» sõnas ETKA esimees Elle Pütsepp, selgitades aktsioonide korraldamise tagamaid.
Aktsioonid korraldatakse Tallinnas, Tartus ja Pärnus asuvate JYSKi kaupluste vahetus läheduses.
Seotud lood
Aprillikuises Dive TeenindusTopi uuringus
hindasid testkliendid teenindust Eesti ehituskauplustes. Parimaks osutus
Espak.
Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.
Dive Eesti OÜ uuringute juht Riin Pärnamets
kirjutas Äripäeva lisas Juhtimine, et maikuus olid Dive TeenindusTopi uuringus
vaatluse all kinnisvarabürood, milledest parimateks osutusid Uus Maa
Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.