Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.
„Eelmisel nädalavahetusel Vene tänava kohvikus Josephine, kus teenindajateks olid Vene noormehed,“ vastas Kroon päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Nad olid väga siirad ja avatud, kuigi neil polnud kogemust,“ lisas ta.
„Mulle meeldib personaalne teenindus. Südamega teenindus on parim, tehniliselt võib alati vigu teha,“ ütles Kroon.
Ta rääkis, et Eestis töötatakse teenindajana lühikest aega ning lühikese ajaga ei jõua profiks saada. „Parimad teenindajad on läinud välismaale kogemuse ja raha pärast,“ lisas Kroon.
Seotud lood
Endine Elioni juhatuse liige Irina Morozova
ütles, et on Eesti teenindustasemega väga rahul ning ARKis on ta kogenud
suurepärast teenindust.
Tallinna Kaubamaja müügi- ja
turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele
vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.
Nordic hotellis Forum tehti täna teatavaks
50 Eesti parima restorani nimed. Võitjaks osutus restoran Ö.
Eesti Teenindus- ja Kaubandustöötajate
Ametiühing (ETKA) otsustas eilsel juhatuse koosolekul korraldada üleriigilised
boikotiaktsioonid JYSK kauplusteketile. Aktsiooni korraldamiseks moodustati
aktsioonitoimkond.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.