EMT kommenteeris konkurendi Elisa katset
taotleda parima leviala kaubamärki, et nende idee pole väga perspektiivikas ning
on üllatav, et konkurent ei tunne piisavalt intellektuaalse omandi õiguse
põhimõtteid.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino vahendas ettevõtte seisukohta, et muidugi võib alati esitada taotluse midagi kaubamärgina registreerimiseks ja sel teemal endale tähelepanu tõmbamiseks pressiteate teha. Kuid tõenäoliselt ei ole katse registreerida „Parim leviala“ kaubamärgina väga perspektiivikas ning on üllatav, et meie konkurent ei tunne piisavalt intellektuaalse omandi õiguse põhimõtteid.
"Näiteks ei saa registreerida tähist, mis koosneb üksnes teenuse kvaliteeti või teenuse teisi omadusi näitavatest /kirjeldavatest tähistest - „Parim leviala“ kirjeldab ju aga üksnes leviala kvaliteeti. Lisaks ei saa registreerida tähist, mis koosneb üksnes tähisest/andmetest, mis on muutunud tavapäraseks keelekasutuses," väidab EMT.
"Üldiseks vastuseks Elisale ütleks, et pigem oleks vaieldav Elisa enda väide nende parima levi kohta, sest Elisa tugineb oma väidetes enda tellitud ühekordsetele uuringutele X linna Y punktis GSM-võrgus. Tallinnas kasutasid nad Tehnilise Järelevalve Ameti uuringut, kuid TJA on seejärel avalikult ja ametlikult teatanud, et ei nõustu Elisa tõlgendusega nende leviala paremuse osas," vahendas ettevõtte esindaja.
"EMT parima leviala väide tugineb argumentidele, mida ükski konkurent ei saa vaidlustada: EMT-l on ainsa mobiilioperaatorina kogu Eestit kattev EDGE võrk ja suurim 3,5G võrk. Tänapäeva mobiil ei tähenda ju ammu enam ainult rääkimist ning leviala ainult GSM-levi."
Seotud lood
Elisa pöördus tarbijakaitseametisse
avaldusega, milles palub ära keelata tarbijatele ebatõest infot jagav EMT
reklaam, mis väidab EMT leviala paremust.
Viimase aasta jooksul on Elisa pidevalt
esinenud avalikkuse ees väidete ja reklaamiga, just nagu sõltumatud ja
riiklikud mõõtmised kinnitaksid nende võrgu tehnilise kvaliteedi paremust teiste
mobiilsideoperaatorite võrkude ees mitmetes linnades, leiab EMT arendus- ja
tehnoloogiadirektor Tõnu Grünberg.
Elisa esitas Eesti patendiametile
kaubamärgi registreerimistaotluse Elisal oleva parima leviala osas, teatas
ettevõte.
EMT hinnangul on Elisa-poolne kaebuse
tegemine ja selle kohta pressiteate avaldamine soov Elisa enda käimasolevale
parima leviala kampaaniale enamat tähelepanu tõmmata.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.