Reklaamiagentuuri Image Empire tegevjuhi
Magnus Luzkovi sõnul on praeguses majanduskliimas reklaamiagentuuride püksivöö
mitme augu võrra pingumale tõmmanud, sõltuvalt sellest, mis valdkonna
ettevõtteid teenindatud on.
"Reklaamiagentuuride püksivöö on mitme augu võrra kindlasti pingumale tõmmanud - kellel rohkem, kellel vähem - sõltuvalt sellest, kes millise valdkonna ettevõtteid teenindanud on. Samas on nüüd just see aeg, kus hiljem alustanud agentuurid saavad rohkem löögile pääseda: olukorras, kus kampaaniaid tehakse vähem, on turundusjuhtidel rohkem aega ideekonkursside korraldamiseks ja töö saab see, kelle idee on parem. Ajutöö muutub populaarseks," märkis Luzkov.
Image Empire kasutab tegevjuhi sõnul praegust olukorda selleks, et muutuda valdavalt disainitööd tegevast agentuurist kommunikatsiooniideid pakkuvaks agentuuriks. "Personali oleme vähendanud paari inimese võrra," lisas ta.
"Ikka olen Kuldsest Haamrist kuulnud ja elan positiivses mõttes kaasa agentuuridele, kes leiavad aega ja tahtmist mõõduvõtmistel osaleda. Kui Eestit hakatakse pidama heade reklaamiideede maaks, siis toob see igatahes rohkem kasu kui kahju. Konkursivõidud aitavad agentuuri paremini müüa, ega neil puhtast edevusest osaleta," kommenteeris Luzkov küsimust, kas Kuldsel Haamril saavutatud võidud võivad Eestisse rohkem potentsiaalseid kliente meelitada ning ka teistel agentuuridel tööpõldu laiendada.
Seotud lood
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja
Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad
tavapärasel viisil.
Eelmisel nädalal disainiauhinna võitnud
Tarmo Luisu sõnul tabab majanduslangus meid kõiki, osadest disaineritest on
majanduslanguses kindlasti abi, kuid mõned on sunnitud ka eriala vahetama.
Reklaamikonkursi Kuldne Haamer võitja
reklaamibüroo Identity juhi Ants Lusti sõnul on osad bürood võimetud aitama oma
kliente üle raskematest aegadest.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.