• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 29.09.08, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur: reklaamibüroode püksivöö on pingule tõmmanud

Reklaamiagentuuri Image Empire tegevjuhi Magnus Luzkovi sõnul on praeguses majanduskliimas reklaamiagentuuride püksivöö mitme augu võrra pingumale tõmmanud, sõltuvalt sellest, mis valdkonna ettevõtteid teenindatud on.
"Reklaamiagentuuride püksivöö on mitme augu võrra kindlasti pingumale tõmmanud - kellel rohkem, kellel vähem - sõltuvalt sellest, kes millise valdkonna ettevõtteid teenindanud on. Samas on nüüd just see aeg, kus hiljem alustanud agentuurid saavad rohkem löögile pääseda: olukorras, kus kampaaniaid tehakse vähem, on turundusjuhtidel rohkem aega ideekonkursside korraldamiseks ja töö saab see, kelle idee on parem. Ajutöö muutub populaarseks," märkis Luzkov.
Image Empire kasutab tegevjuhi sõnul praegust olukorda selleks, et muutuda valdavalt disainitööd tegevast agentuurist kommunikatsiooniideid pakkuvaks agentuuriks. "Personali oleme vähendanud paari inimese võrra," lisas ta.
"Ikka olen Kuldsest Haamrist kuulnud ja elan positiivses mõttes kaasa agentuuridele, kes leiavad aega ja tahtmist mõõduvõtmistel osaleda. Kui Eestit hakatakse pidama heade reklaamiideede maaks, siis toob see igatahes rohkem kasu kui kahju. Konkursivõidud aitavad agentuuri paremini müüa, ega neil puhtast edevusest osaleta," kommenteeris Luzkov küsimust, kas Kuldsel Haamril saavutatud võidud võivad Eestisse rohkem potentsiaalseid kliente meelitada ning ka teistel agentuuridel tööpõldu laiendada.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.08, 13:06
Rimi ja Coca-Cola reklaami piirama ei hakka
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad tavapärasel viisil.
Uudised
  • 29.09.08, 13:29
Disainer: mõned on majanduslanguses sunnitud eriala vahetama
Eelmisel nädalal disainiauhinna võitnud Tarmo Luisu sõnul tabab majanduslangus meid kõiki, osadest disaineritest on majanduslanguses kindlasti abi, kuid mõned on sunnitud ka eriala vahetama.
Uudised
  • 29.09.08, 14:02
Kuldse Haamri võitja: mõni büroo on võimetu klienti raskusest üle aitama
Reklaamikonkursi Kuldne Haamer võitja reklaamibüroo Identity juhi Ants Lusti sõnul on osad bürood võimetud aitama oma kliente üle raskematest aegadest.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele