• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,53%39 336,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,53%39 336,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 15.10.08, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi ja Coca-Cola reklaami piirama ei hakka

Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad tavapärasel viisil.
Saku Õlletehase kõrval on üks suuri trükireklaamijaid jaemüügikett Rimi Baltic. Sarnaselt Sakuga ei ole ka neil plaanis tuleval aastal reklaamimahtusid suurendada. “Suur osa meie reklaamidest on tootepakkumised, mida on oma olemuselt hea trükimeedias reklaamida. Nii jääb see ka teiste meediakanalite kõrvale ka edaspidi,” sõnas Rimi Baltic turundusjuht Evelin Mägioja.
Ta märkis, et selleks aastaks plaanitud reklaamimahud jäävad paika, ka ei ole tuleval aastal oodata reklaamimahtude langust ega tõusu. “Järgmise aasta reklaamimahud jäävad selle aasta tasemele,“ täpsustas Mägioja.
Üks suuremaid telereklaamijaid Coca-Cola Eesti jääb samuti reklaamimahtudest rääkides optimistlikuks. “Hoolimata väljakutseid esitavast majanduskliimast järgib Coca-Cola Eestis oma pikaajalist strateegiat ning teeb otsuseid tulevikule mõeldes. Loomulikult jälgime me pidevalt majanduses ja turul toimuvat ning kohendame oma plaane vastavalt, kuid see ei pruugi sugugi tähendada väikseimaid kulutusi reklaamile,“ rääkis Coca-Cola Balti jookide avalike suhete juht Annikky Lamp.
Lambi sõnul kasvasid ettevõtte kulutused telemeediale tänavu kolmandiku võrra möödunud aastaga võrreldes. „2009. aasta plaanid ei ole veel lõplikult paigas, kuid jätkame ka tuleval aastal oma pikaajaliste eesmärkide poole liikumist, mis eeldab meediainvesteeringute kõrge taseme säilitamist,“ lisas Lamp.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.08, 18:38
Washington Posti reklaamitulu kukkus
Washington Post Co. raporteeris kolmanda kvartali majandustulemustest ning kukkunud reklaamimüügist.
Uudised
  • 16.09.08, 13:32
Reklaamiraha järel kolivad internetti ka näitused
Neile, kes ei usu, et internetinäitustel võib olla suur tulevik, on üsna lihtne vastu vaielda. Reklaamiraha liikumise trend on vastuvaidlematu – reklaamiraha kolib internetti kasvavas tempos.
Uudised
  • 13.10.08, 13:46
EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid väikeettevõtjaid
Väikeettevõtja Indrek Tuulik, kes on tänavu majanduslanguse kiuste oma äri püsti pannud ning ka EASilt stardiraha saanud, ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid väikeettevõtjaid.
Uudised
  • 29.09.08, 19:05
Agentuur: reklaamibüroode püksivöö on pingule tõmmanud
Reklaamiagentuuri Image Empire tegevjuhi Magnus Luzkovi sõnul on praeguses majanduskliimas reklaamiagentuuride püksivöö mitme augu võrra pingumale tõmmanud, sõltuvalt sellest, mis valdkonna ettevõtteid teenindatud on.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele